Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Vi har bare kanaler...
Er det trekk i rommet?..Kan det slå inn?[&:]
Barnet som beveger seg, feks dynene osv...?
ORIGINAL: RosaMentos
min er gul og hvit... tror det er philips... alt jeg kan gjøre er å sku lyden opp til 9, skifte mellom a og b og slå den av og på...
vår suste når det blåste ute(når hun ligger ute[8D]) men i det siste har den ikke sust noe i det hele tatt faktisk...
det kule med den var da vi var på ferie til tanta mi, og fikk inn det di sa i nabohuset a di la datra si[8D] slo den fort av siden det var mest susing og bare irriterende[&:]
ORIGINAL: Zlimet
min er gul og hvit... tror det er philips... alt jeg kan gjøre er å sku lyden opp til 9, skifte mellom a og b og slå den av og på...
vår suste når det blåste ute(når hun ligger ute[8D]) men i det siste har den ikke sust noe i det hele tatt faktisk...
det kule med den var da vi var på ferie til tanta mi, og fikk inn det di sa i nabohuset a di la datra si[8D] slo den fort av siden det var mest susing og bare irriterende[&:]
Ja tror vi har samme da, for den er gul og hvit. Hm, kanskje jeg skal prøve å skifte kanal, å se om det hjelper? [8|]
prøv det[;)] se om kanalene er der di skal være og ikke midt mellom... kan bli skurring når hun rører på seg.... og veeeldig masse skurring om det blåser...