Noen her som har phillips babycall?

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Det har jeg , en gul en. Men i det siste har den begynt å suse så.. skikkelig høyt, sånn at jeg må skru ned lyden. Er det noen som har opplevd det samme? Eventuelt noe jeg må trykke på?

vi har en sånn, men har ikke merka noe til d enda i allefall[8|]

Hm, merkelig...[8|] Har dere sånn på deres at dere kan stille inn sensitiviteten?[8|]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Vi har bare kanaler...

Er det trekk i rommet?..Kan det slå inn?[&:]
Barnet som beveger seg, feks dynene osv...?

Hm , nei ikke noe trekk , vinduet er lukket. Aner ikke jeg altså, kan jo være hun som beveger seg, men er jo sånn skikkelig høyt. Kanskje det er ett spøkelse [8D][8D]

ORIGINAL: RosaMentos

min er gul og hvit... tror det er philips... alt jeg kan gjøre er å sku lyden opp til 9, skifte mellom a og b og slå den av og på...

vår suste når det blåste ute(når hun ligger ute[8D]) men i det siste har den ikke sust noe i det hele tatt faktisk...

det kule med den var da vi var på ferie til tanta mi, og fikk inn det di sa i nabohuset a di la datra si[8D] slo den fort av siden det var mest susing og bare irriterende[&:]

Ja tror vi har samme da, for den er gul og hvit.  Hm, kanskje jeg skal prøve å skifte kanal, å se om det hjelper? [8|]

ORIGINAL: Zlimet

min er gul og hvit... tror det er philips... alt jeg kan gjøre er å sku lyden opp til 9, skifte mellom a og b og slå den av og på...

vår suste når det blåste ute(når hun ligger ute[8D]) men i det siste har den ikke sust noe i det hele tatt faktisk...

det kule med den var da vi var på ferie til tanta mi, og fikk inn det di sa i nabohuset a di la datra si[8D] slo den fort av siden det var mest susing og bare irriterende[&:]

Ja tror vi har samme da, for den er gul og hvit.  Hm, kanskje jeg skal prøve å skifte kanal, å se om det hjelper? [8|]

prøv det[;)] se om kanalene er der di skal være og ikke midt mellom... kan bli skurring når hun rører på seg.... og veeeldig masse skurring om det blåser...

Tusen takk for svar.  Det skal jeg prøve. Utrolig irriterende at den skal skurre så. [:D]

Back
Topp