Noen her som har peiling på linser?

lillefixen

Gift med forumet
Bruker egentlig ikke linser/briller, men har kjøpt meg fargede linser (uten styrke) bare for gøy. Det jeg lurer på er: Jeg mener å ha hørt at det finnes linser man kan han på i en måned i strekk, uten å ta dem av om natta osv. Gjelder dette alle månedslinser? Det står månedslinser utpå pakken, men står ingenting om de skal tas av om natta eller ikke..
Og hvis jeg skal ta de av om natta; da legger jeg de jo i en beholder med sånn linsevæske, men hvor ofte må jeg evt. bytte ut linsevæsken?
Blir suupertakknemlig om noen kan svare meg [:)]

De skal nok av om natten ja. Linseveske har jeg ikke greie på, men regner med du skal ta i nytt for hver gang?

Tusen takk for svar.. Har fått vite at det er sinnsykt fort gjort å få infeksjoner når man bruker linser, så får visst ta noen forhåndsregler og være flink på hygienen ja.. [:)]
Fikk iallefall til å ta på linsene, selv om det var helt syykt rart og ubehagelig i begynnelsen.. haha.. men det var kult da [:D] har et par brune (har egentlig blå øyne), og et par som gjør at irisringen blir mørkere og får øynene til å "glitre" [8D] Alt det rare man bruker penger på, hehe [8|]

Månedslinser skal av om natten og legges i linsevæske over natten!
Ny linsevæske hver gang!

Back
Topp