Noen her som har operert brystene?

Juras

Forelsket i forumet
Jeg hadde en brystreduskjon i des 10, og har lest litt at amming kan være problematisk :( :/ Noen andre som har klart det? :)

Har ingen erfaring på det området der......

2barns mor skrev:
Har ingen erfaring på det området der......

Ikke jeg heller dessverre, men dette finner du sikkert flere jenter inne på generell som vet noe om

Jeg hadde en brystreduksjon for 10 år siden.  Da jeg fikk førstemann slet jeg veldig med å få ammingen i gang.  Melken kom veldig tregt.  Fikk Syntocinon-spray, som hjalp på utdrivningen.

Det ene brystet virket å fungere fint, både mtp melkeproduksjon og det å få ut selve melken (ofte er jo melkegangene kuttet, og man får derfor problemer ift amming).  Men det andre fungerte dårlig.  Slet med tette melkeganger, fikk svære plater inni puppen som måtte masseres ut, osv.  Tipper poden fikk 98% melk fra det ene brystet og de resterende 2 fra det andre som fungerte dårlig.

jeg hadde brystreduksjon for noen år siden og siden jeg ikke hadde fått barn ennå tok de vare på melkegangene når de konstruerte brystet igjen. så håper jeg kan amme normalt men bekymrer meg ikke om det nå :-)

leser flere historier på nettet, og det ser ikke veldig lyst ut. Men jeg får bare prøve hardt o g iherdig de første døgna. Snakke med lege/jordmor åå.. ble skikkelig deppa

Back
Topp