Noen her som har kjennskap til DRILL?(eller har en mann som kan)

**Moonlight**

Forumet er livet
tenkte å kjøpe i gave til mannen når han fyller 30.
han sier selv panasonic er bra.Men finner ingen som selger her,så lurer litt på HItachi,er de ok?
Titta på bosch og men er de noe tess?

jeg har ikke peiling, men skulle jeg valgt mellom bosch eller hitachi så hadde jeg valgt bosch.. [:)] jeg har iallefall hørt at bosch verktøy er bra, men har dessverre iiiiiiiiiiingen erfaring...

Pappa har hitachi drill og den er super, bosch sin vet jeg ikke noe om, men de er nok bra begge to[:)]

Hitachi er nok definitivt best, men prisen er jo deretter [;)]
Har Bosch sjølv, heilt OK [:)]

Gå for en Hitachi drill! De har jeg bare gode erfaringer med. Panasonic og Boch er sikkert greit til hobbybruk, men som tidligere møbelsnekker vil jeg virkelig anbefale Hitachi, og de nye batteriene er bare helt super :) Så lette, så drillen er så fin å jobbe med :)

Lykke til, håper at han blir fornøyd :)

ORIGINAL: HeDa

han sier selv panasonic er bra.Men finner ingen som selger her,så lurer litt på HItachi,er de ok?

ORIGINAL: Linda25

Gå for en Hitachi drill! De har jeg bare gode erfaringer med. Panasonic og Boch er sikkert greit til hobbybruk, men som tidligere møbelsnekker vil jeg virkelig anbefale Hitachi, og de nye batteriene er bare helt super :) Så lette, så drillen er så fin å jobbe med :)

Lykke til, håper at han blir fornøyd :)

ORIGINAL: HeDa

Spørs om man har grønn eller blå bosch det. STOR forskjell!!

min kjære sier dewalt og macita. han er tømrer og skal alltid ha det beste...
MEn det må være med 18 wolt og ståltupp :) Må og få med lys på...

haha, sier ikke meg noe :P

Min kjære (snekker) anbefaler makita :)

Sambo er klar i sin sak, Dewalt![8D]

Han har bil og garasje fullt av utstyr til jobben sin, og 99% av utstyret er Dewalt[:)]

Vi har denne fra Bosch

Den er dritbra, tilogmed jeg har brukt den endel. Jobber inni en Jernia forretning og de sier Bosch har de beste drillene...

ORIGINAL: Medulla spinalis

Samboer sier Dewalt og 18 V ! Det med 18 V var veeeldig viktig..... ;-)

Leste det du sier til sambo og han nikker stort.

Ja en må vist ha det[8D]

Bosch er bra !! [:D]

DeWalt er best synes jeg. For meg blir 18 v litt i tyngste laget, så selv km den selvsagt er bedre, så vil ikke jeg ha det for jeg synes den er for tung. Men det kommer jo an på hvor mye han skal bruke, og til hva. Skulle ønske det ikke var så dyrt å kjøpe nye batteri.. Har slitt ut to deWalter, og de har jo to batteri hver... Men det koster nesten like mye med ett nytt batteri, som med ny deWalt med ekstra batteri. Uansett hva du velger, er det ett must med løse batteri som kan lades uten å være kobla til maskinen;)

Jeg har en blå bosch (proffserien), og den er veldig bra! Beste julegaven jeg noen gang har fått! [:D][8D]
Har hørt mye rart om den grønne boschen. 

Blå Bosch er det eneste samboeren sverger til og han jobber som snekker. Det er proff serien til Bosch. Hvis han bare skal ha det til fritidsbruk, så funker sikkert grønn Bosch også

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: Medulla spinalis

Samboer sier Dewalt og 18 V ! Det med 18 V var veeeldig viktig..... ;-)

Leste det du sier til sambo og han nikker stort.

Ja en må vist ha det[8D]

Hehe! Ja, mannfolka kan verktøyet sitt! ;-)

Back
Topp