Noen her som har hatt KS før?

Camillalille

September 2013 <3
Jeg hadde haste keisersnitt med første, å nå i kveld har det vært litt sånn klem der arret er bare på innsiden liksom. Vanskelig å forklare:/

nop :/ men dytt!

Samme her og har akurat samme følelse som deg.

Er sikkert bare stikkinger og strekking i arrdannelsen på livmoren.
Jeg har heller ikke hatt noen for for blødninger da

Trodde ikke det var så høyt opp;)
Blødninger da mener du?

jeg hadde haste/katastrofe snitt med Emilie og jeg har kaftige murringer/mens smerter hver dag, spes sund ks arret... Og inni livmora strekker det noe veldig!! :O

jeg hadde haste/katastrofe snitt med Emilie og jeg har kaftige murringer/mens smerter hver dag, spes sund ks arret... Og inni livmora strekker det noe veldig!! :O

Samme som meg! Men jeg har ikke mensmurringer denne gangen da, men det er sånn press på innsiden bak arret.. Ekkel følelse!!

Jeg har ikke hatt KS, men jeg har et stort arr i samme område. Det strekte mye, var ømt og rart da jeg var gravid med førstemann. Arrvev strekkes ikke på samme måte som vanlig vev, så det kjennes mye kraftigere, men er helt normalt :)

Ja det er det... En får jo konstant følelsen av at det kanskje ikke går bra :( Uff... Men men... Hvem vei snittet di din livmor?? her ser mitt ks ut som vanelig uten på med et langt snitt rett over skambeinet og inn til livmora :) men livmora sprakk da de begynte å kjære i den :/ Så de måtte fortsette oppover mot navelen, for å redde Emilie ( kom i uke 29) Så jeg har fått vite at det er normalt og ha litt vondt i svk etter et slikt ks :)

Back
Topp