noen her som har hatt abcess?

Ønskerbaby

September 2013<3
ja overskriften sier sitt, noen her inne som har hatt det? Og fått infeksjon etter legen har snittet den?

Jeg hadde en på størrelse med en tennisball. [:'(] Gikk ikke til legen med den. Jeg hadde noe penicillin liggende igjen fra en eller annen gang, så jeg tok to og knuste 1 til pulver og blanda med sånn zongel og smurte på ballen. Dagen etter sprakk den. [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

jeg var på legevakten og fikk snittet den på søndag, og fikk innlagt dren, i går var jeg å fjernet drenet, men i dag er det ca ti tusen ganger verre enn i går, rød, hoven og varm, så må inn igjen, men orker ikke å vente i flere timer! Lurte vell egentlig på om noen andre har vært borti det samme, om eg kanskje slipper å snitte i den igjen, for det er helt for jævlig!

Jeg hadde brystbetennelse, og fikk abscess i brystet for et par år siden. Slapp heldigvis å legge inn dren, de tappet den heller flere ganger etter hvert som den fylte seg på nytt. De tappet bare med en sprøyte også, ikke noe snitting, og ingen komplikasjoner. Håper det ordner seg for deg også. Lykke til, og god bedring![:)]

Back
Topp