Noen her som har hatt 3 mislykka forsøk??

mysill

Betatt av forumet
....uten å ha fått egg på frys?

bare lurer på om noen har fått ekstra forsøk innen det offentlige da...eller om en da bare må ta det privat etterpå...???

Vi klarte det på 2. forsøk, men jeg kjenner ei som gikk igjennom 3 forsøk uten å bli gravid. De reiste til Danmark og det ble full klaff der etter 1. forsøk.

Du får ikke dekt mer enn tre, men noen sykehus er faktisk snille og gir deg et forsøk til hvis de mener det er store sjanser for at det skal klaffe, men de pengene du bruker på det får du ikke refundert, pluss at sykehuset skal ha en del. Mener de på porsgrunn sa en gang rundt 15000 kr for ul, uttak og innsetting. Da kommer medisiner i tillegg. Men dette får du altså ikke refundert.
Kun tre forsøk i det offentlige hvor man får refundert penger.

ja vet at når en går over de 3 forsøkene så må en dekke alt selv..på st.olav så betaler jeg nå en egenandel på forsøket på 1500 kr pr gang...den øker til 14000 når en overstiger 3 forsøk...

mente jeg har hørt t noe har fått et ekstra forsøk av sykehuset noen ganger ja...
menvi har forsåvidt det 3 igjen enda da.....legen sa han hadde stor tro på oss og at han skulle følge med...så får da håpe han kanskje har et ess i ermet da..hehe

Back
Topp