Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på hvor fort den går fra ett stadie til et annet. For det fant jeg ikke på Google mest nyskjerrig egentlig. F.eks var den på forrige kontroll litt bakovervendt, åpen 2 cm og halvmykt, slik var den kontrollen før der igjrn også. Kan det liksom endre seg på en dag, eller går det flere uker?Er ingen ekspert, men hva lurer du på da?
Min lege sier det er greit så lenge man har god hygiene, er forsiktig og det ikke gjør vondt finner det logisk. Man kan jo ha sex liksom. Meeen jeg lar gyn ta seg av det, hæres ikke selvIkke så veldig god peiling nei. Men har hørt at man ikke burde sjekke livmortappen selv mens man er gravid
Jm sa at flergangsfødene kan gå bittelitt åpen nesten hele svangerskapet. Så da kan du vel gå lenge med 2 cm. Jeg har da vel å merke ikke peiling med det jm sa.Jeg lurer på hvor fort den går fra ett stadie til et annet. For det fant jeg ikke på Google mest nyskjerrig egentlig. F.eks var den på forrige kontroll litt bakovervendt, åpen 2 cm og halvmykt, slik var den kontrollen før der igjrn også. Kan det liksom endre seg på en dag, eller går det flere uker?