Noen her som har gjennomgått bihulekirurgi?

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jeg lurer på hvordan dere har hatt det etter operasjon.. Hvor lenge dere var tette, hvor hardt man KAN blåse i nesen, hvor mye blødning, hvor ofte skylling.. :-) Jah.. Litt forskjellig.. 

Har du gjort det nå?

Var det vondt? Legen min vil ha meg til å gjøre det p.g.a. kronisk bihilebetennelse og noen forsteininger oppi der, men jeg tør ikke :p

Ja jeg opererte på onsdag.. :-) Det var ikke vondt.. Bedøvelsen var ubehagelig, men det gikk veldig fint..! :-) Jeg tok denne operasjonen pga helt tette bihuler ja.. Kronisk betennelse og MYE hodeverk..
For å gjøre et langt innlegg kort, så hadde jeg ikke nølt! Om du er veldig plaget med smerter og sånn iallefall.. Jeg er SÅ glad for at jeg gjorde det.. :-)

Jeg har operert flere ganger og det varierer hver gang. Blir lettere for hver gang. Siste gang blødde jeg ingenting, var ikke tett og kunne snyte meg som normalt. Alt var normalt med en gang. Skylte 4 - 5 ganger for dagen i to uker og så trappet jeg ned tredje uken. De første gangene var det mye verre. Og så kommer det jo an på om en har tamponger eller ikke. 

Mange ganger? Hvor ofte gjør du det da? Jeg blei forespeiet å kanskje måtte gjøre det igjen jeg og.. Men det har gått så utrolig fint at jeg er litt overrasket.. :-P
Men så lenge det ikke begynner å blø så gjør jeg ikke noe galt da.. Har du hatt noe smerter etterpå? Jeg har litt sånn pressende vondt rundt bihulene, og har lurt litt på bihulebetennelse, men jeg er liksom frisk ellers.. Så jeg tenker det bare er fordi de var å rota inni der med instrumenter og sånt.. :-P Er en uke siden i morgen.. 

Back
Topp