noen her som har gardiner fra IKEA???

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
ORIGINAL: brownie*

De lignet iallfall på de vi har på soverommet (emaljeringer i toppen) og mine er hvite og de er ikke lystette iallfall[;)]

hvitt er vel skjelden lystett[8D]

derfor jeg valgte burgunder. eller kanskje blå.
trenger ikke være så fint.
er til en leilighet vi skal bo i en liten stund til vi får bygget huset vårt...
og vinduet var for langt til rullegardiner...

Jeg fikk veldig lyst på de hvertfall[:D]

ORIGINAL: Alexandra82

Har de også i hvitt og de er ikke lystette. Men ja som skrevet over, hvor ofte er hvitt det.
Vil tro at de i mørkere farge er lystette for det er veldig tjukt og bra stoff i de gardinene.
Kjempefornøyd med kvaliteten og de henger veldig fint.

så bra at de henger fint.
men er det lett å gjøre de kortere?
de er jo over 2 meter lange[8|]

Åååååh, jeg vil ha Ikea i nærheten!!! [:@]

ORIGINAL: Maelle

ikea ligger 2min fra jobben min...æddabædda...

Hei! Alle gardinene er så lange. Det følger med stryketeip, så du klipper gardinene til den lengden du ønsker, så stryker du stryketeipen i en folder. Veldig lett!!

De eneste lystette gardinene ikea har heter tupplur. De finnes også som rullegardiner[:D]

Bare spør om d er noe mere du lurer på[;)]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Har de også i hvitt og de er ikke lystette. Men ja som skrevet over, hvor ofte er hvitt det.
Vil tro at de i mørkere farge er lystette for det er veldig tjukt og bra stoff i de gardinene.
Kjempefornøyd med kvaliteten og de henger veldig fint.

så bra at de henger fint.
men er det lett å gjøre de kortere?
de er jo over 2 meter lange[8|]

Følger med sånn limbånd så du bare klipper til lengden du vil ha og stryker på det.

oki. bra.[:D]
er litt grønn på gardiner og tekstiler....[8|]

ORIGINAL: junigull*08

Hei! Alle gardinene er så lange. Det følger med stryketeip, så du klipper gardinene til den lengden du ønsker, så stryker du stryketeipen i en folder. Veldig lett!!

De eneste lystette gardinene ikea har heter tupplur. De finnes også som rullegardiner[:D]

TUSEN TAKK!!!!!

har jo tupplur rullegardin her vi bor nå,men visste ikke at de hadde gardiner i den serien...
men er de bare i grå???

ORIGINAL: Maelle

ikea ligger 2min fra jobben min...æddabædda...

Sukk!! Her er det en HEL dags kjøretur (10-12 timer) og så må en ha overnatting, og så en heeeel dag hjem igjen.. Kan muligens spare en time eller to på å kjøre til Haparanda istedet..

ORIGINAL: junigull*08

TUSEN TAKK!!!!!

har jo tupplur rullegardin her vi bor nå,men visste ikke at de hadde gardiner i den serien...
men er de bare i grå???

Bare hyggelig[;)]
Er 99,5 % sikker på at de kun er i grå desverre...

jeg har de gardinene^^ de er lystette. har dem på rommet til snupps. det blir ihvertfall mørkt på rommet når trekker de for.. også om dagen.

ORIGINAL: lille_mjau

jeg har de gardinene^^ de er lystette. har dem på rommet til snupps. det blir ihvertfall mørkt på rommet når trekker de for.. også om dagen.

hmm...nå ble det plutselig valg mellom 2....

tupplur og merete...

Back
Topp