noen her som har funnet muggsopp

Tittenteia

Elsker forumet
i hjemmet?? vi har nettopp kjøpt oss hus, og bor i ett sameiet. nå viser det seg at det er funnet muggsopp i noen leiligheter i samme bygg som oss, og jeg som har astma og allergi ble syk første kvelden vi lå der. kan hende det var pga dette.
noen som har funnet muggsopp? hva møtte gjøres? ble dere syke, og hva ble det å koste?

Kan ikke fortelle deg hva det vil koste og sånn, vi bodde med åpne øyne i et hus med mugg i kjelleren. Ble syk etter å ha bodd der i to år, utviklet allergier mot mugg da, gress, bjørk og hest...[&:] Trodde liksom det ikke ville skje noe, men det gjorde det[&:]  Bare jeg som ble syk , ikke mannen min. Flytta derfra før vi fikk barn (det var vi hele tiden bestemt på da)

har hørt mange forsikringer ikke dekker muggskader. men eier ikke selv da så skal ikke påstå noe. men ikke bra å bo i, fant det i leiligheten i leide før. på veggen i soverommet blandt annet. vi var mye forkjølte og hadde hodeverk.

Det spørs jo litt hvor omfattende det er da..må jo rives der det er osv..[:-] Kan bli veldig dyrt det..

Håpe det ikke er hos dere eller at forsikringen vil dekke eller eieskifte forsikring eller noe siden det ikke er lenge siden dere kjøpte [:)] kontakt forsikringsselskapet deres fort for å få hjelp til å finne ut hva dere skal gjøre videre osv.. Vi har egen soppforsikring, men får vi sopp kan du banne på at det er en de ikke dekker [8D]

Back
Topp