Noen her som har Ford Mondeo??

Astra

Elsker forumet
Jeg leter etter en ny og bedre bil.. Har sett litt på Ford Mondeo stv,
fra 2002 og nyere.
Vil gjerne høre alt! Negativt-positivt-fordeler-ulemper???

Har hatt en 2005 modell på prøve i noen dager.. Den var mildt sagt grusom.

Ford?? Næmmen, kjøp en bedre bil du!:):)
En som ikke må repareres så mye på:)

Vi har en 04-mod. mondeo og er veldig fornøyde vi :) God å kjøre, sitter godt på veien på vinterføre og ikke minst romslig.[:)] Billig i drift er den også.Vi har overhodet ikke hatt noen problemer med bilen, kjenner mange som har den,  og de er også veldig fornøyde.

ORIGINAL: Astra å Emilie

Okei, ingenting positivt?
Akkurat nå er alt bedre enn Primeraen min.. [;)]

Tror det er lite positivt med Mondeo fra den perioden bortsett fra plass og trekkraft.. Vil du ha billig og driftssikker bil som er billig å vedlikeholde og å eie, kjøp deg en Toyota eller en annen japsebil..

Liker Ford jeg, og Mondeoen har jo kjempestort bagasjerom

ORIGINAL: Sicily

Tror det er lite positivt med Mondeo fra den perioden bortsett fra plass og trekkraft.. Vil du ha billig og driftssikker bil som er billig å vedlikeholde og å eie, kjøp deg en Toyota eller en annen japsebil..

Har aldri hørt noe negativt om Mondeo jeg[8|] Bortsett fra en mandagsbil, men det finnes vel i alle typer.

Har hatt japsebil i 2 år nå, har mistet troen helt på den!! [;)] Aldri vært mer
plaget med en bil...

Vi har Ford Mondeo 2003 modell og den er kjempe bra synes jeg.. Sitter godt, romslig og den er velig god å kjøre!! Vi har hatt den snart i to år og har ikke hatt noe problemer med den i det hele tatt.  Svigerbroren min har samme bilen og har heller ingen problemer med den... Naboen har hatt samme bilen siden den kom ut og har heller ikke hatt noe problemer.. Finnes jo "mandagsbiler" overalt i alle merker...

Billig i drift og stoooor og god plass!![:D]

Er jo ikke bare Ford som er problembiler da.. Pappa har hatt både Toyota og en annen japsebil som du sier og de bilene var inne så og si hver måned.. Toyotaen ble til og med tilbakekalt på grunn av feil og mangler.... Og det var i 2007.. Så tror nok det er litt forskjell på bilene...

Vi kjøpte oss Mondeo 2007 modell for ca en måned siden, og er KJEMPEFORNØYDE[:D] Utrolig behagelig å kjøre, komfort i massevis og plass til alt en måtte trenge å ha med seg - anbefales på det sterkeste[:)]

Jeg har en 2007 stv, og har hatt den siden den var ny... Og ikke hatt et problem med den... Synes bilen er kjempe bra... Har 2.2L turbo disel, går bra. Bruker lite disel. Kjempe god plass til folk og i bagasjen... [:)]

Vi har 2009 modell, og kan ikke si oss misfornøyd med noe - foreløpig [:)]

Som nevnt her over, stort bagasjerom og god å kjøre!

Vi har Ford Mondeo (tror det er 2002 mod)
Kjøpte den for 4 år siden og det har aldri vært noe galt med den, starter uansett vær og føreforhold.
Kjempegod plass er det også.[:)]

Jeg er ihvertfall veldig fonøyd (selv om jeg ikke har lappen så det bare er sambo som kjører) [:D]

Tusen takk for svar folkens.. Da får jeg dra å prøve kjøre en i morgen! [:)]
Denne gangen skal jeg prøve kjøre før jeg kjøper, har missa på den der en  gang
for mye! 

Jeg skal fortelle deg en liten ting, men du har sikkert et flott svar på dette som alt annet! Jeg har "inside info" om bla Toyota, pga min kjære er biloppretter.. ÈN god grunn til at alle er så fornøyde med toyota og sier de er så lette å vedlikeholde er at reperatører på toyota "lurer" kundene.. Si du leverer inn bilen din for å skifte bremser, så tar toyota en grundig sjekk på resten av bilen, fikser alt, uten å si noe om dette til kunden.. Ergo så tror kunden at toyota er en bil som holder seg utrolig bra, mens den i vireligheten ikke er en "superbil.."[:D][8D]

Selv har vi en Ford Mondeo Titanium, det er en sportslig toppmodell av Mondeoen- og vi er superfornøyde med bilen[:D] Det er en 05-mod.. Og som sagt, gubben jobber med bil så han har mildt sagt peiling på biler[:D][:D]

Regner med jeg får et flott svar tilbake[;)]

Bf har mondoe, å han har ikkje hatt masse styr me den. Syns de e en kjempebil e. Åsså har vi fått inn 2 vogne i den:p Så den e stor baki jaa: )

ORIGINAL: HåperPåEnLitenEn

Jeg skal fortelle deg en liten ting, men du har sikkert et flott svar på dette som alt annet! Jeg har "inside info" om bla Toyota, pga min kjære er biloppretter.. ÈN god grunn til at alle er så fornøyde med toyota og sier de er så lette å vedlikeholde er at reperatører på toyota "lurer" kundene.. Si du leverer inn bilen din for å skifte bremser, så tar toyota en grundig sjekk på resten av bilen, fikser alt, uten å si noe om dette til kunden.. Ergo så tror kunden at toyota er en bil som holder seg utrolig bra, mens den i vireligheten ikke er en "superbil.."[:D][8D]

Selv har vi en Ford Mondeo Titanium, det er en sportslig toppmodell av Mondeoen- og vi er superfornøyde med bilen[:D] Det er en 05-mod.. Og som sagt, gubben jobber med bil så han har mildt sagt peiling på biler[:D][:D]

Regner med jeg får et flott svar tilbake[;)]

Har en liten mistanke om at det faktisk er på det viset som du sier! [;)] Vi kjører Toyota på
jobben, og bare det å skifte lyspærer tar litt lang tid..

Back
Topp