Noen her som har erfaring med....

*solstråle i august*

Elsker forumet
emmaljunga scooter???

Lurer på om vi skal kjøpe den sjø...[:D]

Har den og elsker den!! Og det er det mange av oss som gjør!!![;)]

Skal etter planen kjøpe ny til lillesøster!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

åå,, er det bedre å ha den til gutten når han er såpass stor enn en emmaljunga city cross sportsvogn???

Kan man bruke scootern i  ulendt terreng? trenger en vogn man kan bruke andre steder enn i byen! hehe

har og den, kjempefornøyd..

Vi bruker den på grusvei uten problem. Er vel egentlig ganske lik citu crossen, bare i city crossen kan du ha han mot deg, sammenslått er de nok ganske like også.. Skal du ha ny vogn til han nå???

SAMMA her gitt [8D]

Vi bruker den på grusvei uten problem. Er vel egentlig ganske lik citu crossen, bare i city crossen kan du ha han mot deg, sammenslått er de nok ganske like også.. Skal du ha ny vogn til han nå???

Ja, jeg tenkte på ny vogn, for har fått en greit pris på city crossen jeg har nu... om jeg selger den.. dessuten føler jeg at city crossen er så stor liksom... jeg trodde jo at scootern var MYE MINDRE :o er ute etter en god vogn for ulendt terreng, men da må den jo være en del mindre enn city crossen,ellers er jo mye av vitsen borte....

ORIGINAL: *solstråle i august*

Ja, jeg tenkte på ny vogn, for har fått en greit pris på city crossen jeg har nu... om jeg selger den.. dessuten føler jeg at city crossen er så stor liksom... jeg trodde jo at scootern var MYE MINDRE :o er ute etter en god vogn for ulendt terreng, men da må den jo være en del mindre enn city crossen,ellers er jo mye av vitsen borte....

Den er jo mindre. Og den er nok bedre i ulendt terreng, men ikke en offroad vogn da.. Men grusveier, gress og lignende går helt fint. Det har vi rundt oss...[;)] Også er den stor, snuppa mi har fremdeles god plass![:)]

Love it!!!! [:D][:D][:D][:D] 

Back
Topp