Noen her som har erfaring med Strawberrynet?

FancyPants

Forumet er livet
Noen som vet om www.strawberrynet.com samler opp bestillingene mine og sender dem i en stor pakke hvis jeg bestiller flere ganger? Skulle gjerne sneket meg unna toll og mva. Og siden det er gratis frakt på SN kan jeg kanskje bestille i flere omganger?

Ja, det er nok det lureste. Men jeg vil kjøpe alt nå, hehe[;)] Er så typisk meg å skulle gjøre ting MED EN GANG hver gang jeg får et innfall.

Det var ikke dumt! Gjør jo egentlig ikke noe om toll og mva regning kommer heller, for faxer jeg den over til strawberrynet får jeg igjen pengene jeg har betalt (i toll og mva).
Men hadde vært greit å slippe det stresset.

Anbefaler siden på det sterkeste iallfall! kan gjøre skikkelige kupp der. Jeg skal kjøpe I.d. mineral foundation med tilhørende børste. 700,- på parfymeri i Norge, 300,- på SN.[:D]

ORIGINAL: fairy

Noe hår og sminkeprodukter, og parfyme.
Og at det er gratis frakt er jo genialt da!

Men hadde ikke de sluttet å sende parfyme til europa da??? Eller har de bynnt igjen??

Det var ikke dumt! Gjør jo egentlig ikke noe om toll og mva regning kommer heller, for faxer jeg den over til strawberrynet får jeg igjen pengene jeg har betalt (i toll og mva).

Anbefaler siden på det sterkeste iallfall! kan gjøre skikkelige kupp der. Jeg skal kjøpe I.d. mineral foundation med tilhørende børste. 700,- på parfymeri i Norge, 300,- på SN.[:D]

Betaler de toll og mva vis du får regning på dette?!?[8|]

ORIGINAL: ma-lina

Betaler de toll og mva vis du får regning på dette?!?[8|]

Ja, de gjør visst det! Jeg har ikke gjort det selv, men en venninne har.
Tror de har begynt med parfyme igjen.. Så sånn ut ialfall..

Back
Topp