noen her som har erfaring med mclaren vogner?

SweetCherry

Gift med forumet
jeg kunne tenkt meg en slik en som min gutt på 13 mnd kan sitte/ligge i når jeg er på shopping eller lignende.

kan ryggen legges ned?
er de god å trille?
får den plass i selv de minste bilene?

noen positive eller negative erfaringer?

tusen takk [:)]

dytt

Vi har en Maclaren XT Techno tror jeg den heter, er kjempefornøyd. Ryggen kan legges helt ned ja, og den er liten og lett å ta med seg rundt. Om den har plass i alle biler tør jeg ikke svare på, men vil tro det selv om den er relativt lang sammeslått.

oki.. takk for svar.

tror jeg må kjøpe meg en slik en[:D]

Vi har også en MacLaren og er veldig fornøyd. Det eneste er at barna fort blir for lange til den...altså at de må ha bena hengende ned hvis du skjønner hva jeg mener. Det er altså ikke noe slikt brett som du kan brette opp for at de skal ha bena rett ut når de skal sove.

Mulig klønete forklart

ORIGINAL: Mammaen til Linde

Vi har også en MacLaren og er veldig fornøyd. Det eneste er at barna fort blir for lange til den...altså at de må ha bena hengende ned hvis du skjønner hva jeg mener. Det er altså ikke noe slikt brett som du kan brette opp for at de skal ha bena rett ut når de skal sove.

Mulig klønete forklart

Sånn er ikke min. min har et slags brett, og den er mer enn lang nok for min på 2.

Vi likte den ikke, hverken lillegutt eller jeg (Techno XT). Syntes den var stiv og skranglete å kjøre, og jeg sparket bort i hjulene når jeg trillet. Lillegutt trivdes heller ikke i den, tror kanskje han følte at den var for åpen og at han satt for ubeskyttet i den. Hadde den i svart, og stoffet sugde til seg støv og lo, og var vanskelig å gjøre ren. Lite polstret sete, og kort rygg.

Eneste jeg virkelig likte var kalesjen, den var fantastisk [:D]

hmmm, en annen trille du heller anbefaler?

tror jeg må i butikken å prøve vognen selv med gutten i, men det er jo sååå vanskelig å velge[:o]

Har hatt MacLaren xlr. Var kjempe fornøyd med den. Godt med plass(største jenta mi var 5år når jeg hadde den til minsta, kunne fint bruke den), kjempe god å trille. Ikke noe tull med swivel hjulene slik jeg har hatt på lignende vogner. Fotposen og regntrekket som fulgte med var og bra. Full liggestilling. Kallesjen er helt utrolig bra.
Desverre ble vognen for høy for meg, så solgt den. Syns og 4000kr er en for stiv pris for ei vanlig reisetrille.(kjøpte mi brukt for 1500kr)

jeg har også xlr... Strålende fornøyd!!![:D] Gullet elsker den!!Grei og ha med på ferie, er ganske sikker på at du får plass i de fleste biler [:)]

bruker ikke så mye på reise trille nei, men tenkte å finne brukt eller på tilbud.

er det stor forskjell på de forskjellige mclaren trillene?

ORIGINAL: SweetCherry

hmmm, en annen trille du heller anbefaler?

tror jeg må i butikken å prøve vognen selv med gutten i, men det er jo sååå vanskelig å velge[:o]

Jeg byttet den ut med Brio Spin (2011 modellen) Er veldig fornøyd, kjempegod å trille og lillegutt trives godt i den. Blir liten sammenlagt. Vi har den liggende i bilen. [:)]

er kjempe fornøyd. er forskjell på de ja, den ene kan ikke ryggen legges helt ned tror eg blantannet. ville prøvd den hvis jeg var deg. enkel og trille med en hånd er den også. følger med regn trekk. jeg har den i svart, og har ikke hatt problemer med å holde den ren

ORIGINAL: SweetCherry

bruker ikke så mye på reise trille nei, men tenkte å finne brukt eller på tilbud.

er det stor forskjell på de forskjellige mclaren trillene?

Det er forskjell på de. Quest kan du ikke legge ryggen helt ned på, men den er noe billigere. Xlr(som vi har) kan du legge ryggen helt ned på, men den koster mer også.
Denne vogna er verdt hver eneste krone og det er den eneste vogna jeg har beholdt etter snuppa[:)]
Den er lett å legge sammen, lett å trille, ungen sitter behagelig, barnet har GOD plass i den og den kan brukes gjennom hele barnevogn perioden, fin å se på, bra kalesje ++++ tror jeg kunne ha holdt på i en evighet[8D]

Synes den er tung å styre, måtte bruke begge hendene. Sikkert pga den har doble hjul og paraplyhåndtak. Brio Spinvognen kan jeg enkelt trille med en hånd.

Back
Topp