Noen her som har EL-bil til barn?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Datteren min får en sånn bil til jul og den ligger fortsatt i esken. Hun skal få den i morgen kveld siden vi skal ha førjulskos hos svigers og vi skal reise om lørdagen for å feire jul hos pappa og den blir litt stor til å dra med seg dit. Så derfor får hun den i morgen. Men så syns jeg det blir så kjipt å gi den når den ikke er satt sammen og fortsatt er i esken. Redd reaksjonen ikke blir like bra som om den skulle vært skrudd sammen og hun fikk se den i en helhet når hun åpna pakken. Jeg ønsker derfor å sette den sammen, men vet ikke om det er mye som må skrus sammen eller hvordan den er i esken nå. Også lurer jeg på om det er noe jeg fint kan klare selv uten mannfolk eller om jeg må ha hjelp.

Noen som vet hvor mye som må settes sammen på en sånn bil? Er det mye skruing osv? Er det vanskelig?

Og dere som har gitt/skal gi en EL-bil til barna i gave, satte dere den sammen før dere ga den i gave?

Håper noen kan svare fort som mulig, for må bort til svigers i kveld hvis jeg skal sette den sammen!

Datteren vår får denne bilen her [emoji4]
765c8d617103cf94669b133675b00308.png

Vi gå sønnen vår det i gave. Vi hadde skrudd den sammen først og ladet batteriet. Det tar lang tid å lade den. Vi gjorde det sammen, men synes ikke det var en stor jobb. Jeg hadde klart det alene.

Vi gå sønnen vår det i gave. Vi hadde skrudd den sammen først og ladet batteriet. Det tar lang tid å lade den. Vi gjorde det sammen, men synes ikke det var en stor jobb. Jeg hadde klart det alene.

Var det mye som måtte skrues sammen? Og hva måtte skrues sammen?
Vurderer å gå bort til svigers nå å skru den sammen, men er redd jeg bruker flere timer på det [emoji85][emoji28] ville ladet den også først.

Blir nødt til å skru den sammen i morgen, ble så seint nå også he jeg ingen til å hjelpe meg hvis jeg skulle trenge det. Så i morgen setter vi den sammen og pakker den inn i julepapir så skal hun få pakke den opp noen timer seinere [emoji4]

Back
Topp