Noen her som har drukket bacardi mojito? :)

*BekkUlf*

Forumet er livet
Kjøpte meg en flaske med bacardi mojito(måtte nesten det siden jeg er 20 nå hehe) Skal ha vorspiel i morgen og kose meg,men hva skal jeg blande med? Sprite? Tenkte i alle fall å ha lime og isbiter i,men dere som har drukket det,hva har dere blandet med? [:)]

aldri smakt den men den hørtes veldig spennende ut[;)][;)][;)] favorittdrinken min er nettopp mojito!! hihi [;)][:D][:D][:D]

skal du lage mojito trenger du selvsagt lime, masse is og peppermynte[;)][;)][;)]

kos deg på 20 årsdagen din! det er en dag som bare må feires[:D]

ORIGINAL: Gabriela

aldri smakt den men den hørtes veldig spennende ut[;)][;)][;)] favorittdrinken min er nettopp mojito!! hihi [;)][:D][:D][:D]

skal du lage mojito trenger du selvsagt lime, masse is og peppermynte[;)][;)][;)]

kos deg på 20 årsdagen din! det er en dag som bare må feires[:D]

Ble 20 den 7 juli,men i morgen hadde pappa blitt 54,så jeg feirer for både meg og han[:)] Skal opp på graven først og så levere snusken til min mor,så skal jeg hjem og slappe helt av og fikse meg til vennene mine kommer[:)]

ORIGINAL: Lindafa1

Her er hva en engelsk/amerikansk bartender side skrev om denne da den ble lansert:

Welcome another bottled cocktail to the market, the Bacardi Mojito. The rum giant released this new bottling in the spring of 2008 which pairs the light rum with the lime and mint of the classic cocktail. With this drink you can forget finding fresh mint, pulling out the muddler, and squeezing the lime: all you have to do is pour it over ice. It's convenient, yes, and great for a party where one would like to serve Mojitos but not spend the time making each individual drink, but the flavor isn't quite the same - close but no cigar so to speak.

Skal visst ikke tremge å blande noe i den da den skal være: Ready to serve :)

Bon apetite [:D][;)]

så da trenger jeg bare å ta is og lime i da? Det står jo på flasken også at det er bare det som trengs,men kjøper inn en sprite just in case,for det værste jeg vet er for sterke drinker[8D]

ORIGINAL: mammamiia

åhh, det hørtes digg ut[:D]

ja håper det er det[:D] og hvis ikke har jeg corona,baylies og rusbrus[8D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Du er sikra, med andre ord[:D]
Gratulerer med dagen som var da[:)] Hyggelig at du feirer faren din og..[:)]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Jeg syns den ble bedre med litt sprite i

ja tror jeg vil like den bedre med sprite også[:)]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Du er sikra, med andre ord[:D]
Gratulerer med dagen som var da[:)] Hyggelig at du feirer faren din og..[:)]

Godt sikret ja hehe,sånn er det når man har vært i danmark og sverie og hamstret[8D]
Selv om ikke pappa kan være med å feire så er det en festdag[:)] Er litt spent på om jeg kommer til å blir deppa,men drakk to uker etter han døde og det gikk fint.

hvordan gikk feiringen? var bacardi mojito sterk eller måtte du tilsette sprite til??? håper du hadde en kjekk dag! trist å høre om faren din[&o][&o][&o][&o][&o]

Back
Topp