Noen her som har brukt PERGO? :-)

Mæddis88

Flørter med forumet
Hei hei!

Jeg har brukt pergo denne syklusen. Hadde mens den 16.oktober. Kan ikke huske å ha merket noe eggeløsning, bortsett fra at det kom litt slim i perioden jeg skulle ha eggeløsning.

Er super trøtt, overfølsom (gråter hele tiden), oppblåst i magen, konstant kval, dårlig matlyst o.l.

Er evt. 4+3 i dag, hvis gravid! Venter mens om 4 dager.. Vurder å teste allerede i morgen. Hmm!

Fint med noen svar og meninger

Jeg brukte ikke pergo denne gangen men måtte ha det da jeg ble gravid med datteren min. :-) Jeg var konstant kvalm fra el og frem til ikm både den syklusen jeg ble gravid og den før da jeg ikke ble det.... Pergo gir ugne bivirkninger sånn sett.

Men jeg kjente festesmerter i livmoren 8 dpo med datteren min og ved 7 (!) dpo nå! Håper at de like symptomene betyr at det vil gå bra også denne gangen!

Tweak skrev:
Jeg brukte ikke pergo denne gangen men måtte ha det da jeg ble gravid med datteren min. :-) Jeg var konstant kvalm fra el og frem til ikm både den syklusen jeg ble gravid og den før da jeg ikke ble det.... Pergo gir ugne bivirkninger sånn sett.

Men jeg kjente festesmerter i livmoren 8 dpo med datteren min og ved 7 (!) dpo nå! Håper at de like symptomene betyr at det vil gå bra også denne gangen!

Hei!

Hvordan føles festesmerter ut? Jeg har vært veldig "hard" rett under navel området når jeg ligger på ryggen i sengen, men ikke hatt noe vondt. Heller ikke blod.

Jeg fikk ingen bivirkninger av Pergo da jeg tok tablettene, så skjønner ikke hvorfor jeg skal ha bivirkninger nå etterpå?

Tweak skrev:

Tina1988 skrev:
test i morgen du ;) testet pos 6 dager før ikm :P

Hihihi!! Ååå.. Gruer meg jeg :-/ Redd for negativt svar gitt!! Fått det en del ganger

Men men, takk søta

Back
Topp