og hvor mange forsøk måtte til???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ingeborg
Jeg ble gravid med dobbelkur (100mg) pergo på første forsøk. Hadde forbredt meg på at det skulle ta lang tid, men den gang ei. Jeg har pcos og har normalt ikke eggløsning i det hele tatt.
Lykke til, håper du lykkes like fort som meg!
ORIGINAL: Twini
Jeg gikk fem perioder med pergotime før jeg ble gravid. Ellers må jeg jo si at jeg drakk solvipect hostesaft også, den perioden det klaffet! Men vet jo ikke om det var det som gjorde utslaget! Lykke til hvertfall! Håper du snart blir gravid[:)]
ORIGINAL: Ingeborg''
Jeg ble gravid med dobbelkur (100mg) pergo på første forsøk. Hadde forbredt meg på at det skulle ta lang tid, men den gang ei. Jeg har pcos og har normalt ikke eggløsning i det hele tatt.
Lykke til, håper du lykkes like fort som meg!
ORIGINAL: Er lykkelig gravid
Jeg brukte pegotime i 6 måneder føt jeg ble gravid første gangen. Brukte noen sprøyter i tillegg som skulle forsterke eggløsningen (da pergtime gjør at du produserer flere egg) .
Lykke til !!!!!!!!!!!!!![:D]
klemmer fra lille meg
ORIGINAL: Antoine
Jeg gikk på to pergotimer a 50mg (enkel kur). Klaffet på andre forsøk. Hadde ikke EL før pergo. Er nå over halvveis i svangerskapet.