Noen her som har blitt gravide ved hjelp av pergotime?

det er for å få igang eggløsning ja, jeg har sjeldent eggløsning, hatt bare en på elleve måneder. har ikke pco, har bare hormonforstyrrelser. Så de skal brukes for å få eggløsning... Ble du gravid på hormoner?

hvorfor kan man ikke spise sukker og hvetemel??  hmm.. aldri hørt før.. har lurt på det der med kvaliteten på eggløsninga.. trodde at når man hadde eggløsning så hadde man det, er egget sluppet så er det det liksom. hva menes med kvalitet? Jeg skal ta blodprøve på dag 22-24 for å sjekke kvaliteten på eggløsninga

Jeg ble gravid med dobbelkur (100mg) pergo på første forsøk. Hadde forbredt meg på at det skulle ta lang tid, men den gang ei. Jeg har pcos og har normalt ikke eggløsning i det hele tatt.

Lykke til, håper du lykkes like fort som meg!

ORIGINAL: Ingeborg

Jeg ble gravid med dobbelkur (100mg) pergo på første forsøk. Hadde forbredt meg på at det skulle ta lang tid, men den gang ei. Jeg har pcos og har normalt ikke eggløsning i det hele tatt.

åååå håper det og klaffer for meg med en gang.....    takk for svar [:)] og velkommen hit

ORIGINAL: Twini

Jeg gikk fem perioder med pergotime før jeg ble gravid. Ellers må jeg jo si at jeg drakk solvipect hostesaft også, den perioden det klaffet! Men vet jo ikke om det var det som gjorde utslaget! Lykke til hvertfall! Håper du snart blir gravid[:)]

brukte du pergo annenhver måned da??   jeg skal og ta hostesaft [:)]

ORIGINAL: Ingeborg

''

glemte å si at jeg og skal ta dobbel kur

Jeg brukte pegotime i 6 måneder føt jeg ble gravid første gangen. Brukte noen sprøyter i tillegg som skulle forsterke eggløsningen (da pergtime gjør at du produserer flere egg) .

Lykke til !!!!!!!!!!!!!![:D]

klemmer fra lille meg

Jeg gikk på to pergotimer a 50mg (enkel kur).  Klaffet på andre forsøk.  Hadde ikke EL før pergo.  Er nå over halvveis i svangerskapet.

ORIGINAL: Er lykkelig gravid

Jeg brukte pegotime i 6 måneder føt jeg ble gravid første gangen. Brukte noen sprøyter i tillegg som skulle forsterke eggløsningen (da pergtime gjør at du produserer flere egg) .

Lykke til !!!!!!!!!!!!!![:D]

klemmer fra lille meg

Gratulerer [:)] Er så godt å høre solskinnshistorier

ORIGINAL: Antoine

Jeg gikk på to pergotimer a 50mg (enkel kur).  Klaffet på andre forsøk.  Hadde ikke EL før pergo.  Er nå over halvveis i svangerskapet.

gratulerer [:)] håper det går like fort for meg

Jeg ble gravid med pergotime. Ble gravid syklusen etter at jeg begynte på dem, men mistet barnet. Gikk et halvt år så ble jeg gravid igjen, fremdeles takket være Pergotime.

Back
Topp