Noen her som har bestilt spedbarns

*Monica*

Andre møte med forumet
Noen her som har bestilt svangerskapsboken og spedbarnsboken herfra og vet hvor lang tid det tar før en får de? Jeg har ventet i snart 2 uker tror jeg...
 
Jeg skrev inn til dem og sa att jeg ikke hadde fått bøkene - for jeg ventet veeeeldig lenge. Det hadde skjedd en feil, termindatoen min hadde ikke blitt lagret. Så det er bare å gi dem beskjed. [;)]
 
Bestilte for ca. 2 uker siden jeg også. Og har ikke fått den...
 
Hei,jeg bestilte disse da jeg meldte meg inn her...
Og den dukka opp i posten forrige uke!
Så det tok ca 1mnd før jeg fikk den da...Mulig de venter til du er så eller så langt ut i svangerskapet!? Da var jeg rett over 8 uker...
Så det er nok bare å vente å se litt til,så dukker den nok opp![;)]
 
Jeg bestilte den dagen jeg meldte meg inn, og fremdeles har de ikke dukket opp. Sendte en mail til dem og spurte om det var skjedd noe feil, men de sa de hadde fått det inn og at de kunne se at termindatoen min var 1.oktober, og at det snart var underveis.. men venter enda jeg altså.
 
Ikke gi dere, bare send mailer i fleng og si hvor lenge dere har ventet. Det er dårlig utført arbeid [:-] når det er flere som har samme problem; at man ikke får gratis bøkene man blir lovet, og det er bare å fortelle dem - så PLUTSELIG er de i postkassen!!!!

Lykke til videre på ventingen! [:)]
 
Back
Topp