Noen her som har barn som det er 24mnd eller mindre imellom?

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Jeg har nå termin 2 dager etter den terminen jeg hadde med *lillegutt* (navn får bli hemmelig foreløpig :P)
Og det kommer dermed til å bli akkurat 2 år imellom de. Så jeg lurer på om det er best å skaffe søskenvogn, eller bare ha den enkelt-vogna jeg har og evt få taki stå-brett..?? :)

Jeg kommer til å trille til/fra bhg som er ca. 1,5km hver vei :P

Vi måtte ha tvillingvogn, men miner skiller 13 mnd.
Men tror det kommer veldig ann på den eldste din. Liker han helst vogn eller å gå? Er det langt til bhg?

Her er det helst eldste som ville i vogna (fra to år, og forventet litt mer gåing).

Han er veldig glad i å sitte i vogn enda iallefall :P er straks 17mnd nå.. Jeg ser for meg at det kan bli litt uenigheter ifm at han skal gå så langt, selvfølgelig går det fint på vei dit med brett sommerhalvåret, men enn i snø da? :P og de er jo gangske slitne etter en lang dag i bhg, så om han orker å gå/stå hjem igjen er uvisst :P men finner sikkert bedre ut av det til sommeren :)

Bare kjekt å høre deres erfaringer :)

Jeg har samme problemstilling! Og så må kanskje eldste ha en sovevogn i Bhg. Og om vogna vi har nå blir sovevogn, og jeg triller fram og tilbake til Bhg i tvillingvogn, bør man ha en ekstra vanlig vogn til mini? Gidder man trille rundt på en diger vogn med bare ett barn i? Bah, alt man skal lure på ;)

Jeg har samme problemstilling! Og så må kanskje eldste ha en sovevogn i Bhg. Og om vogna vi har nå blir sovevogn, og jeg triller fram og tilbake til Bhg i tvillingvogn, bør man ha en ekstra vanlig vogn til mini? Gidder man trille rundt på en diger vogn med bare ett barn i? Bah, alt man skal lure på ;)

samme her :P blir å bytte bhg til høsten i og med at vi flytter, men blir den samme distansen, og der vet jeg ennå ikke om han får sove inne i seng (om han trenger å sove enda da, men regner nesten med det sden han har 2 dupper enda og er 17mnd :P) så da står vi iallefall med en vogn i manko :P

samme her :P blir å bytte bhg til høsten i og med at vi flytter, men blir den samme distansen, og der vet jeg ennå ikke om han får sove inne i seng (om han trenger å sove enda da, men regner nesten med det sden han har 2 dupper enda og er 17mnd :P) så da står vi iallefall med en vogn i manko :P
Ikke enkelt dette her altså :p Heldigvis har vi gooood tid på oss :)

Jeg har 17mnd mellom mine gutter.
Og søskenvogn er et must.

Vi har lang vei (30min) å gå til bhg, i all slags vær.
Nå er de 2 og 3år gamle, og vognen blir fortsatt daglig brukt til og fra bhg

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Jeg har 17mnd mellom mine gutter.
Og søskenvogn er et must.

Vi har lang vei (30min) å gå til bhg, i all slags vær.
Nå er de 2 og 3år gamle, og vognen blir fortsatt daglig brukt til og fra bhg

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
Men har/hadde du vogn til soving i Bhg? Og singel vogn til babyen hjemme i tillegg? :)

Vi har 17 mndr mellom de to eldste, hadde ikke søskenvogn og hadde heller ikke behov for det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har 2 år og 2 mnd mellom mone, jeg kjøpte søskenvogn, brukte den litt i begynnelsen, da var den gull verdt :) men så flytta vi og da ble ikke den brukt mer :) hadde nok ikke kjøpt en kjempe dyr en viss jeg hadde vært deg men kansje en brukt en?:)

Jeg har 2 år og 2 mnd mellom mone, jeg kjøpte søskenvogn, brukte den litt i begynnelsen, da var den gull verdt :) men så flytta vi og da ble ikke den brukt mer :) hadde nok ikke kjøpt en kjempe dyr en viss jeg hadde vært deg men kansje en brukt en?:)
Det var lurt. Kanskje det blir løsningen her. Syns mange overpriser brukte vogner da :p

var brukt jeg tenkte på ja :) enten via finn.no/facebook.. men håper egentlig på at svigerinna mi har lyst ti lå selge sin når det kommer til høsten ;) for da blir hennes 3 år, så håper hun ikke føler hun trenger den videre ;) hehe ellers så får jeg bare finne en i samme modell brukt en annen plass :)

Men har/hadde du vogn til soving i Bhg? Og singel vogn til babyen hjemme i tillegg? :)

Hei!

Beklager seint svar!
Min eldste begynnte ikke ibhg før han var 2,5år så vi har kun hatt søskenvogn (TFK) til de begge siden begge måtte være med og ha vogn.
Når minstemann begynntei bhg når han var 1,5år gammel så hadde BHG sovevogner til alle barna der.

Men skulle eldste startet tidligere i bhg og jeg ha babyen hjemme hadde vi nok i tilegg hatt ei singelvogn hjemme og :)

Hmm, her blir det 18 mnd imellom! Har tenkt at søskenvogn må til, men går jo kanskje an å prøve uten. Spennende å lese erfaringer!

Back
Topp