Noen her som har 3 tette?

MomToTwins

Blir kjent med forumet
Jeg har jo tvillinger på 4 mnd og er allerede gravid med nr 3. det var apsolutt ikke planlagt, jeg brukte p-piller og trodde det var ganske sikkert men det viste seg at det ikke var det alikavel :P

Jeg lurte på om det var noen andre her inne som har 3 tette?? her blir det knappe 1 år imellom dem og jeg lurer på enda hvordan dette skal gå.

er vel på sin plass å gratulere først og fremst:)   har bare 1 jeg på litt over året og han er en håndfull i seg selv:)  så med 2 av han og en nyfødt ser jeg for meg blir hektisk, slitsomt og helt fantastisk.
Man klarer vel det man må, men håper du har god hjelp og støtte rundt deg, så du kan få litt avlastning og tid til å hente deg inn igjen i travle tider. 

Ja tusen takk for det :) Når uhellet var ute var det aldri snakk om noe annet enn å beholde den lille :) Ja det er ganske hektisk bare nå hehe. Men tenkte å ta tvillingene inn i barnehage fra de er rundt 11 måneder gamle, så det hjelper jo på en hel del :) Samtidig har jeg en helt fantastisk svigerfamilie som står klar til å hjelpe :) men du har nok helt rett i det du sier :)

Hei :) tette og tette har ei datter på 6 mnd og er gravid igjen nå, og har en sønn på 3 år.. synes 3 unger på 4 år er tett nok for meg :)

Back
Topp