Noen her som hadde det sånn??

Oktober2020❤️

Flørter med forumet
Jeg pleier alltid ha smerter rundt el, men denne mnd kjente jeg nada. Ifølge babyverden hadde jeg el 26 april. Dette ifølge en 30 dagers syklus. jeg pleier alltid ha en på 28. (den ble plutselig 30 i april)



Men så, etter dette har jeg



Fått noen syke smerter bak skambenet, med nedpress i musa. (skjedd en gang) stikkninger i eggstokkene, mer trøtt enn til vanlig, hard avføring, kvalm bare en gang, ikke drukket siden igår kveld, men alivel tisset en gang i natt og hyppig på morningen, jeg har også mye mindre luft i magen. Jeg pleier å ha mye luft i magen før mensen, men nå er det faktisk NESTEN mindre enn normalt..
Jeg er også tydligvis veldig varm. mannen min sier at jeg koker. fikk også en skikkelig hetetokt istad når jeg sto opp..


Ifølge 30 dagers syklusen er IKM i morgen. Ingen tegn til TR, men plutselig dukker hun opp. Bare testet med el tester. de er negative. 



Gidder ikke kjøpe en graviditetstest ennå, mensen pleier jo alltid å dukke opp. men er jo lov å håpe. denne mnd har liksom kroppen min vært nesten stikk motsatt av hva den pleier for TR. 



så hva tenker dere jenter, om dette hadde vært dere?
 
Hørtes nesten ut som symtomene jeg hadde når jeg fant ut jeg var gravid... Krysser fingrene for deg....
 
Høres nesten ut som mine symptomer - har IKM i morgen - men testet positivt i går!!
 
Hadde noe lignende symptomer jeg også. Lykke til! :)
 
spire2011? skrev:
Er bare det at el testene blir negative!! :( de burde jo bli possitive?



Ja, jeg mener at EL testene burde vært positive. Sist jeg fant ut at jeg var gravid testet jeg positivt med EL test veldig sent i syklusen. Jeg søkte rundt for å sjekke om det var mulig å ha EL så sent, men fikk beskjed om å ta en graviditetstest. Den var positiv. EL tester tester vel HCG den også?
 
For noen dager siden hadde jeg stikkinger på venstre side mor skambeinet og oppi dåsa.
Utrolig med boobling nå, så e kjenner meg igjen mye i det du sier.
 
Back
Topp