Noen her som går på aap penger eller trygd?

Sniker litt. Men aap regnes som inntekt. Så hvis du har hatt det en stund så får du vertfall foreldrepenger.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Sniker litt. Men aap regnes som inntekt. Så hvis du har hatt det en stund så får du vertfall foreldrepenger.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Jeg gikk på d forrige svangerskap også, men fikk engangstønad da så derfor jeg lurer

Går snart på arbeidsledighetstrygd og vil da få foreldrepenger for det likestilles med jobb;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Henger meg på, AAP her. Har kun grunnsatsen så må søke om bostøtte osv, har ikke råd til både frisør og tannlege atm, hehe :p

Jeg går og på aap nå, men søker vel ufør i løpet av kort tid.
Så dette lurer jeg og på :-)

Jeg er også på AAP. Har forstått det slik at det regnes som inntekt og at en derfor får foreldrepenger. Var ei i Nav som sa det.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Leste ett sted i sta og der sto d at aap regnes ikke som foreldre penger så blir forvirret..Får snakke m NAV å høre..Jeg gikk på aap for 4år siden også, men da fikk jeg engangsstønaden

Mener at arbeids avklaring ble grunnlag for foreldrepenger for et par år siden eller noe?? Enkleste er vel å kontakte NAV å høre?
Er planen her hvertfall Ettervært :)

Desember 2014

Bruker App

Fikk beskjed om at AAP er inntekt og vil KUN skifte navn i permisjonen til Foreldrepenger. Stønaden vil bli akkurat den samme som før, ikke noe vil bli endret. Men skal i møte med NAV om dette og oppdaterer dere når jeg hører noe mer :)

Hvis du skatter av pengene skal det regnes som inntekt fikk jeg høre :)

det er akkurat det samme, tar du 100% permisjon får du akkurat det samme som i aap, men du må da få aap som er mer enn grunnbelpøet, hvis ikke får du engangssrønad

Back
Topp