Noen her som er konduktør på tog?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Jeg er veldig glad å i treffe nye mennesker og er utadvendt og kunne kanskje tenke meg dette. Men jeg er veldig lita og ikke akkurat maskulin[8D] Så ser ikke for meg meg selv i en sånn uniform, men jobben virker interessant, også tjener de greit + at man får full lønn under opplæringen. 

Hehe. Sett ledig stilling på finn.no nå?
Satt og så på selv....

En jobb jeg VIRKELIG kunne tenkt meg faktisk, lurer på om jeg skal søke[8D]

søkte.. men jeg bor i larvik.. så da blir det vanskelig å komme seg til oslo hele tiden.. pluss at det blir litt køddent når sambo skal i militæret.. så da måtte jeg trekke søknaden.. surt, men kan ikke ordne det når jeg ikke har lappen[8|]

ORIGINAL: Frk.Chicka

Hehe. Sett ledig stilling på finn.no nå?
Satt og så på selv....

En jobb jeg VIRKELIG kunne tenkt meg faktisk, lurer på om jeg skal søke[8D]

Nei, jeg var tilfeldigvis inne på nsb sine sider[;)] også leste jeg at de skulle legge ut masse stillinger 27.8 for opplæring[;)] utdannet apotektekniker og det finnes ikke jobber som det, dessverre. Så må finne på noe annet.

hvor er stillingen? hvor på nettet.
og hva er lønna der?

ORIGINAL: Mamma til Adrian

søkte.. men jeg bor i larvik.. så da blir det vanskelig å komme seg til oslo hele tiden.. pluss at det blir litt køddent når sambo skal i militæret.. så da måtte jeg trekke søknaden.. surt, men kan ikke ordne det når jeg ikke har lappen[8|]

Så kjedelig[:'(] Jobber du med noe annet nå da?

ORIGINAL: reidis

hvor er stillingen? hvor på nettet.
og hva er lønna der?

Også skal de legge ut flere stillinger 27.8. Man må jo gå på skole i 7 mnd så de skal ta inn nye folk til det[:)]

Søsteren min jobber som det og virker til å stortrives. Vi snakker ikke lønn i familien(...), men jeg både ser og vet at hun tjener ganske så greit, iallefall i motsetning til meg som har gått skole i årevis og ligger lavere enn henne i lønn... Hun fikk lønn under utdannelse og det er visst endel frynsegoder ifølge henne :) Eneste er jo arbeidstidene, noen ganger må hun opp midt på natta for å gå på jobb og det er ellers skiftarbeid, men det vet du sikkert ;) Men ellers klager hun lite over jobben!

Lykke til

ORIGINAL: *blomsten*

ORIGINAL: Mamma til Adrian

Så kjedelig[:'(] Jobber du med noe annet nå da?

nei.. går på AMO kurs via nav.. kjipt det å.. skulle ønske jeg fant en fulltidsjobb.. har en 20% på hånda.. men er lite.. [8|]

Back
Topp