Noen her som er ilag med yngre mann?

Insolita

Gift med forumet
Ja, er det noen som har yngre mann/kjæreste?
Hvor mange år yngre i såfall?
Å hva sier folk (om det er stor aldersforskjell)?

ei vennine av meg er med en som er 9år yngre, jeg reagerte ikke på det siden jeg har vokst opp med foreldre med 15års forskjell og søsteren min er gift med en som er 20år eldre.Men vet at ho har fått komentarer av andre om det

1mnd[8D]

Har rota meg mere bort andre veien[8D]

Her er han syv år yngre enn meg.
Folk reagerte litt på det helt i starten, særlig siden jeg har barn, men det gikk raskt over i grunnen. Når vi møter på nye folk så heiser de som regel litt på brynene da de får høre aldersforskjellen, men det kan man ikke bry seg om.

Vi tenker sjelden over alderforskjellen selv, og hadde det vært han som var eldst hadde det jo vært helt normalt.. Vil ikke tenke så mye på det heller, hehe. Er litt rart å tenke på at han fortsatt gikk på barneskolen da jeg var russ, liksom.

jeg er 10 år eldre enn mannen min,men det er han som er den mest voksne av oss[:)]
Kanskje fordi han er fra et annet land og har en helt annen oppdragelse enn jeg har...
Ingen andre enn familien hans som har reagere,men det og er over no[:)]

Er sammen med en som er nesten 7 år yngre. I begynnelsen var det endel som reagerte litt, men nå er det bare naturlig.
Vi ligger på noenlunde samme nivå mentalt og merker lite til aldersforskjellen. Tenker aldri på det lengre.

Kjæresten min er 8 år yngre enn meg....å jeg har i tilegg 2 barn...[:D][:D][:D][:D][:D]
Var jo skeptisk pga aldersforskjellen, men vi er som hånd i hanske, kan ikke la aldersforskjellen stoppe det!

ORIGINAL: forvirretmor

Har rota meg mere bort andre veien[8D]

jeg er 3år eldre en typen [8D] hehe

Ja, han er hele 15 dager yngre enn meg [8D]

Jeg er bare 2 år eldre enn gubben.

Søstra mi er 33 og gubben hennes 24 år

Tanta mi er 61 år og kjæresten hennes er 39 år. De har nok fått noen kommentarer men skal sies at tante faktisk ikke ser en dag over 45 ut da.

ORIGINAL: ønsker_en_til

Nei, men ei jeg kjenner er sammen med en som er 9-10 år yngre. Nå er hun litt opp i årå og han nesten ungdom forholdt til henne så håper de holder sammen.. At hun ikke blir for gammel for han. Hun er ung til sinns heldigvis, men kroppen hennes er sliten og operasjoner kan ikke hjelpe [:-]

De har ikke barn sammen, men hun hadde 4 og han 1 fra før da de møttes. Hun var 40+ da de ble sammen så galskap hvis de skulle få ett sammen [:D]

Hehe!

1 år[8D]

Han er 2 år yngre. Fikk vel noen kommentarer fra veninner når vi ble sammen men ingen som har vært negative på ordentlig[8D][:)]

er gift med en som er 3,5 år yngre. går fint det, føler av og til at han er eldre enn meg [8|]sier vel litt om meg kanskje [:D]

Ja, samboer er 3 år yngre enn meg, men veldig voksen for alderen sin[:)]
Han er 22 og jg er 25[:)]Jeg blei gravid da han var 18!

Back
Topp