Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BelleHelene
Jeg er blodgiver[:)]
Må sitte i ca 20 min :)
ORIGINAL: SweetCherry
jeg prøvde meg som det, men ble ikke godkjent grunnet leverskade[&o] men er kjempe flott at du skal gi blod![]()
tror du må sitte i en halv time, men en kompis av meg er blodgiver og han pleier egentlig å gå ganske raskt etterpå (han har vært det lenge så er vant til det da)
ORIGINAL: Escuro
ORIGINAL: SweetCherry
jeg prøvde meg som det, men ble ikke godkjent grunnet leverskade[&o] men er kjempe flott at du skal gi blod![]()
tror du må sitte i en halv time, men en kompis av meg er blodgiver og han pleier egentlig å gå ganske raskt etterpå (han har vært det lenge så er vant til det da)
Owww, høres ikke godt ut [&:] Er leveren din fremdeles skadet?
Er universalgiver (0 rh+), og siden jeg ble kvitt sprøyteskrekken første gang jeg ble gravid, så kan jeg liksågodt dele litt [8D]
ORIGINAL: februar jente
Det har jeg lyst til å gjøre. Men er det ikke veldig strenge krav?
ORIGINAL: Escuro
ORIGINAL: februar jente
Det har jeg lyst til å gjøre. Men er det ikke veldig strenge krav?
Neh, JEG ble jo godkjent [:D]
Er jo bare å stikke innom dem og sjekke. Det tok noen mnd før jeg fikk beskjed om at jeg var godkjent, mener jeg å huske. Og så tok det en evighet før jeg ble kalt inn til 1. gangs tapping, men da var jeg blitt gravid. Så derfor har det drøyd ut for min del.