Noen her som bruker tøybleier på barna sine?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Nei ;) Ikke helt min greie. Syns det er ekkelt, men smak og behag :)

Har vurdert det er par ganger, men sambo her helt imot. Det hadde isåfall blitt en kombinasjon. Jeg har egentlig ikke satt meg inn i hvordan tøybleier fungerer, føler jeg burde gjort det for å vurdere om det er noe for oss. For det er vel ikke for sent å bytte?

Har vurdert det er par ganger, men sambo her helt imot. Det hadde isåfall blitt en kombinasjon. Jeg har egentlig ikke satt meg inn i hvordan tøybleier fungerer, føler jeg burde gjort det for å vurdere om det er noe for oss. For det er vel ikke for sent å bytte?
Aldri for sent. =)
Det sies at det kan være litt vanskelig i starten pga hyppigheten på bæsjebleiene etc, og at de fleste starter med tøybleier når barnet er noen måneder gammel. :)
Vet at noen kommuner gir tilskudd til tøybleiebruk, kan være verdt å sjekke ut? :)

Aldri for sent. =)
Det sies at det kan være litt vanskelig i starten pga hyppigheten på bæsjebleiene etc, og at de fleste starter med tøybleier når barnet er noen måneder gammel. :)
Vet at noen kommuner gir tilskudd til tøybleiebruk, kan være verdt å sjekke ut? :)
Nå bæsjer hun jo ikke så ofte, så da føles det ikke så styrete. Går jo ann å kjøpe brukt på finn også. Så må man vel kjøpe nye innlegg? Hvis det er sånn det funker:)

Hadde jeg hatt ekstra energi og et godt vaskerom skulle jeg vurdert det.. Men per dags dato, har jeg mer en nok med å holde alle klær rene;)

Nei, sambo ville ikke. Og ser nå at det i grunn er greit å slippe, vaskemaskin nedi kjelleren og syns jeg renner nok ned dit som det er :p

Nei. Jeg brukte det på sønnen min da han var 1 år. Han bæsjet alltid etter middag så det gjorde han stort sett på do ;) Han var tørr på dagtid da han var 21 mnd

Jepp! Kjøpte før ho blei født, men begynte ikke å bruke de før ho var rundt 6 mnd. Bruker vanlige også, kommer litt an på dagsformen :)

Vi varierer. Tøy stort sett hjemme på dagen og resten engangs.

Nope, det bruker jeg ikke. Men vurderte det da, det var så mange søte tøybleier ;p

Jeg skal få låne noen av en, så jeg får prøve og se om det er noe for oss og eventuelt hvilken type og størrelse vi bør ha.
Veldig greit!

Hvilken type bruker du?
Bum genius alt i ett bleier med knepping. Har noen lommebleier av diverse merker også. Men liker alt i ett bleiene best for da slipper jeg å stappe innlegg;) De tørker treigere da men for oss som bare bruker halvveis gjør det ikke noe. Jeg har ikke nok til å bruke hele tiden heller og mannen er ikke så fan, derfor det blir mest på dagtid;)

Bum genius alt i ett bleier med knepping. Har noen lommebleier av diverse merker også. Men liker alt i ett bleiene best for da slipper jeg å stappe innlegg;) De tørker treigere da men for oss som bare bruker halvveis gjør det ikke noe. Jeg har ikke nok til å bruke hele tiden heller og mannen er ikke så fan, derfor det blir mest på dagtid;)
Ja, er nok sånne alt i ett bleier jeg vil ha, virker enklest. Sambo er helt imot, så det blir nok bare på dagen her også isåfall.
Stoler heller ikke på at de holder om natta.
Greit å kunne variere da:)

Back
Topp