M
Moderator Stine
Guest
=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri for sent. =)Har vurdert det er par ganger, men sambo her helt imot. Det hadde isåfall blitt en kombinasjon. Jeg har egentlig ikke satt meg inn i hvordan tøybleier fungerer, føler jeg burde gjort det for å vurdere om det er noe for oss. For det er vel ikke for sent å bytte?
Nå bæsjer hun jo ikke så ofte, så da føles det ikke så styrete. Går jo ann å kjøpe brukt på finn også. Så må man vel kjøpe nye innlegg? Hvis det er sånn det funkerAldri for sent. =)
Det sies at det kan være litt vanskelig i starten pga hyppigheten på bæsjebleiene etc, og at de fleste starter med tøybleier når barnet er noen måneder gammel.![]()
Vet at noen kommuner gir tilskudd til tøybleiebruk, kan være verdt å sjekke ut?![]()
Jepp.Nå bæsjer hun jo ikke så ofte, så da føles det ikke så styrete. Går jo ann å kjøpe brukt på finn også. Så må man vel kjøpe nye innlegg? Hvis det er sånn det funker![]()
Satt akkurat å leste den artikkelen
Hvilken type bruker du?Vi varierer. Tøy stort sett hjemme på dagen og resten engangs.
Bum genius alt i ett bleier med knepping. Har noen lommebleier av diverse merker også. Men liker alt i ett bleiene best for da slipper jeg å stappe innleggHvilken type bruker du?
Ja, er nok sånne alt i ett bleier jeg vil ha, virker enklest. Sambo er helt imot, så det blir nok bare på dagen her også isåfall.Bum genius alt i ett bleier med knepping. Har noen lommebleier av diverse merker også. Men liker alt i ett bleiene best for da slipper jeg å stappe innleggDe tørker treigere da men for oss som bare bruker halvveis gjør det ikke noe. Jeg har ikke nok til å bruke hele tiden heller og mannen er ikke så fan, derfor det blir mest på dagtid
![]()