Noen her som bruker mini-pillen?

*IdaMor*

Elsker forumet
Noen?
Jeg bruker den, så har jeg fått med meg at mange blir gravide når de går på denne:confused: er nå på dag 42 i syklusen... Ingen tengn til noe TR...
Er det en vanlig bivirkning på mini-pillen?
Blir jo litt svett av dette :p
Å samtidig er det ganske kjipt og gå å lure på om når TR kommer. Før svangerskape var jeg nesten som klokka :p viste nøyaktig npr TR skulle innom på besøk :p

Viktig å ta dei til nøyaktig klokkeslett, da er dei rimelig sikre. Har gått på dei før, og det var ikkje alltid eg fekk mensen kvar mnd, så mest sannsynlig så har du nok berre sluppe unna;)

Viktig å ta dei til nøyaktig klokkeslett, da er dei rimelig sikre. Har gått på dei før, og det var ikkje alltid eg fekk mensen kvar mnd, så mest sannsynlig så har du nok berre sluppe unna;)
Prøver å være nøyaktig med tidspunkte jeg tar de, men har glemt de, en gang eller to :p
Minte meg selv på nå at jeg ikke har tatt den idag :p *distre*

Jeg tør ikke å bruke noe hormonprevensjon, så jeg har ingen erfaring. Men håper det går veien du ønsker :p

Jeg tør ikke å bruke noe hormonprevensjon, så jeg har ingen erfaring. Men håper det går veien du ønsker :p
Er ikke noe for de jeg heller... Men sambo tar ikke den saken i egne hender :p vil ikke ha en baby til akkurat nå :p minsten må bli året først, før jeg må prøve og overtale mannen til en til ;)

hvorfor tørr du ikke det?
Jeg har så mye ubalanse i kroppen så enten ville det blitt verre eller så hadde jeg blitt gravid. Og det vil jeg ikke. Jeg har lyst til at mannen skal snippe strengen, men det sitter litt langt inne å be han om det...

Back
Topp