Noen her som ble gravid ved hjelp av ivf?

Augustbaby19

Flørter med forumet
Bare litt nysgjerrig på om det er flere her inne som ble gravid ved hjelp av ivf?
Hvor lenge har dere prøvd?
Hva var årsaken?
Hvor mange forsøk måtte dere ha?

Vi var uforklarlig barnløs, og da vi hadde prøvd i 1,5 år orket jeg ikke vente lenger. Vi ble gravid på 3. innsett (Måtte ha 2 egguttak) og da ble det dyrket fram til en blastocyst som nå vokser og gror :Heartred

Ja,vi er nok flere her inne som jeg har lest.
Vi ble gravid på 7.innsett, 3.forsøk/uttak. Ingen forklaring på grunn her,har en datter på snart 6 år som ble til naturlig. Vi har prøvd tilsammen 4 år på barn nr 2 før spira endelig satt denne gang.

Jeg er gravid med prøverørsbarn nr 2 :) Storebror satt på første ICSI forsøk desember 2015 (født august 2016). Denne runden har det gått litt lenger tid. 2 runder med frys og 2 ferskforsøk før det satt. Mannen hadde kreft som barn og cellegiften har resultert i dårlige og få svømmerne.

Jeg er også gravid med et lite prøverørsbarn :) Det er vårt første og spiren satt ved aller første innsett. Føler oss utrolig heldige :Heartred Vi prøvde i over 2 år før vi fant ut at det var lite sannsynlig å bli gravide på naturlig måte. Her er det mannlig faktor.

Jeg er gravid nå. 13 dpo i dag. 2 forsøk og 4.fryseforsøk.. Har blitt gravid 3 av 4 innsett nå, mistet de to andre og et negativt, så nå må denne sitte. Barn nr 2 har en jente på 7. Har endometriose, første barn kom på naturligvis.

Vi er også gravid med et prøverørsbarn :):Heartred Ble til på 2. forsøket og 1. fryseforsøk (dvs tredje innsett). Har endometriose og en tett eggleder, og mannlig faktor. Vi har et barn sammen fra før, som ble til naturlig.

Back
Topp