noen her med tynt hår som kan gi meg råd?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
jeg har fått veldig tynnt hår[:(] jeg har hatt alvorlig bvitamin mangler, og jeg ble gravid før jeg hadde fått igjen alt håret jeg mista under forrige ammeperiode. så jeg har gått fra medium tykt til veeeldig tynnt.. til og med frisøren sa d for 1 mnd! siden at håret mitt var så og si halvert og jeg har mistet mer siden da[:(] jeg har bob med lugg egentlig.. men d ser rimelig dumt ut for d er så tynt ved ørene nå.. tør jeg bruke rettetang? hvordan styler dere håret?

sånn så d ut for 2 mnd siden, men tenk dere at jeg har mistet mye hår siden da.

ingen på generell akkurat nå som har tynt hår tydligvis.. skal jo dusje straks og vil være litt fin etterpå[8D] så kan jeg føne håret? rette d ut?

Hei! Jeg har veldig tynt hår akkurat nå. Men jeg har fall i det, så jeg kan klemme det opp slik at jeg får litt krøller. Da ser det ut som at jeg har tykkere hår! Så bruker jeg å tupere litt forsiktig bak og børste lett over det slik at jeg får mer volum. Du kan godt bruke skum får så å føne det, får å få litt krøller. [:)]

Jeg har noe som heter dust it.. Aner ikke hvor bra det er for håret men guri hvor stort og pent håret blir, bruker det også når jeg ikke har tid til å vaske håret (har litt langt hår som aldri vil tørke)!! [:D][:D] Det blir veldig ekkelt å ta i.. og litt vanskelig å få ut[8D]

ORIGINAL: RenathePro

Jeg har noe som heter dust it.. Aner ikke hvor bra det er for håret men guri hvor stort og pent håret blir, bruker det også når jeg ikke har tid til å vaske håret (har litt langt hår som aldri vil tørke)!! [:D][:D] Det blir veldig ekkelt å ta i.. og litt vanskelig å få ut[8D]

Det har jeg og! Det glemte jeg å nevne. Det er kjempe bra for volum! Men ja, KJEMPE ekkelt å ta i og vanskelig å få ut.

d er vel som den oransje boksen jeg har tenker jeg[8|] husker ikke hva den heter, men d er slatvannspulver[8D]

er bare redd for å miste enda mer hår.. medisinen har ikke virket helt enda, elr jeg mister iallefall en del hår, og er litt redd for føner og rettetang[8|] slutter nok med lugg nå da.. da blir djo bare den ene viken som vises litt[8D]

åh, hår ER viktig for å føle seg fin altså[8|][:)]

Back
Topp