noen her med sugekopp barn?

løgndetektoren

Glad i forumet
barn tatt med kopp? når gikk hodet deres tilbake til normalt? hodet til jenta mi har en diiger donald kul .2 uker etter fødselen

Eldstejenta mi blei tatt med sugekopp. Hevelsen forsvant etter en time bare.

ORIGINAL: smash

Eldstejenta mi blei tatt med sugekopp. Hevelsen forsvant etter en time bare.

[&:] sjekka på nett og der står det at det forsvinner etter noen dager. >Nå er det gått 2 uker

Fasongen var normal dagen etter, men sårene og blåveisen tok vel noen uker.

Fasongen ble normal igjen ganske raskt, mener jeg å huske. I løpet av en dag eller to. Men han var litt blå i 1-2 uker etterpå. Aner ikke hva som er normalt [&:]

ORIGINAL: stibli

Fasongen ble normal igjen ganske raskt, mener jeg å huske. I løpet av en dag eller to. Men han var litt blå i 1-2 uker etterpå. Aner ikke hva som er normalt [&:]

sign

Han er født 18 desember og kulen forsvant nyttårsaften.. Han ble dratt rimelig hardt stakkars..

ORIGINAL: Zol80

Fasongen var normal dagen etter, men sårene og blåveisen tok vel noen uker.

Hevelsen gikk ned etter noen dager, farge klarte jeg ikke å se da hun var så mørk i håret..

Den verste hevelsen gikk ned bare etter ett par timer. Men innen vi var hjemme fra sykehuset (tre dager etterpå) kunne man ikke se at han var tatt med kopp. Kan du ikke ringe på helsestasjonen i morgen da? [:)]

Her var kulen vekke etter en time tror jeg!!

her var han litt hoven de 2-3førstedagene så så vi det ikke noe særlig, men han har fått skikkelig verv der sugekoppen sto

3-4 uker[:)]

Vi fikk høre det var normalt[:)][8D]

Min ble tatt med sugekopp. Merket etter den forsvant allerede samme kveld[:)]
Født kl 16.37. Innen midnatt var alt av tegn til sugekopp borte[:)]

Back
Topp