Noen her med matvare allergi?

Brud2013

Gift med forumet
Jeg har selv melkesukker intoleranse. Så jeg "kan" spise ting med melk i , men vet aldri når jeg vil få en reaksjon.
Jeg reagerer ved å få diarè og litt magesmerter. Og eksem.

Så jeg tåler litt mat med melk i.
Men helst ikke når den er varm. Har vært å snakket med en spesialist for en del år siden og han sa at det skjedde noe med melka når den ble varma opp sånn at det var mange som ikke tåler den da.

Men jeg tåler heller ikke tomat, reagere på samme måte med den[8|]
Og det kan komme av at jeg har atopisk eksem.

Og det er jammen meg ikke lett å finne på mat som ikke inneholder melk eller tomat.

er det noen flere her som har allergier?

Veldig allergisk mot alle former for løk (utenom sprøstekt)

Hipp hurra for deeeeet [8D]

Pluss kryssallergi ved soesuelle anledninger.

Jeg har ei datter med Cøliaki, og både jeg og mellomste ble anbefalt å bli testet.. (Har ikke kommet så langt enda..)

samme med meg og melk!

ellers har jeg akkurat funnet ut at jeg ikke tåler burot,og da kan ha kryssreaksjoner mot;*Løk
*Hvitløk
*Purre
*Paprika
Banan
Melon
Persille
Urter
*Anis
*Karry
*Grillkrydder
Selleri
*Purre
*Kamille
Krysantemum
Kurvblomst
Løvetann
Timian
Rosmarin
Muskat
Pizza-blandinger
*Salatdressing
Gryteretter
*Naturmedisin
*Homøpatmidler
*Gulrot(rå)

og jeg ble så gla over å se det,for jeg holder på å bli gal,her,ingen medisiner funker eller noe,dette har kommet det siste halve året...

så resten av året kutter jeg ut det av dette som jeg har i kosthodlet for å se etter bedringer!

http://www.legemiddelsiden.no/default.aspx?PageID=263 link til siden,med kryssreaksojner på andre ting enn burot.

ORIGINAL: ohBaby!

samme med meg og melk!

ellers har jeg akkurat funnet ut at jeg ikke tåler burot,og da kan ha kryssreaksjoner mot;*Løk
*Hvitløk
*Purre
*Paprika
Banan
Melon
Persille
Urter
*Anis
*Karry
*Grillkrydder
Selleri
*Purre
*Kamille
Krysantemum
Kurvblomst
Løvetann
Timian
Rosmarin
Muskat
Pizza-blandinger
*Salatdressing
Gryteretter
*Naturmedisin
*Homøpatmidler
*Gulrot(rå)

og jeg ble så gla over å se det,for jeg holder på å bli gal,her,ingen medisiner funker eller noe,dette har kommet det siste halve året...

så resten av året kutter jeg ut det av dette som jeg har i kosthodlet for å se etter bedringer!

http://www.legemiddelsiden.no/default.aspx?PageID=263 link til siden,med kryssreaksojner på andre ting enn burot.

Åssen fant du ut at du hadde det?
Blodprøve?

Men reagerer du på de matvarene hele tiden?
Og hva slags reaksjon får du da?

Back
Topp