Noen her med lite symptomer?

Hoppetihopp

Elsker forumet
Mailykke 2018
Her sitter jeg nå 8+0 og føler meg IKKE gravid. Litt ømme pupper (hvis jeg trykker på de), litt trøttere enn vanlig (legger meg litt tidligere)... Og det er det. Har ventet i spenning på kvalmen, trodde den kom forrige uke da jeg var litt uvel et par dager... Så ga det seg.

Har jo lest at dette er like vanlig, men det virker som "alle" her har så innmari mye symptomer? :(

Hilsen ei som egentlig ikke ønsker å være kvalm, men som syntes det hadde vært greit med et eller annet symptom... :p
 
Jeg er 8+3 og har ikke mer symptomer enn det du har... jeg er glad til :)
 
Jeg er også som deg :) Eneste er at jeg blir uggen av å spise tung mat, så jeg kan bruke nesten en time på middag f.eks.

Tror bare vi skal være glad for ingen kvalme ;)
 
Venninna mi hadde det på samme måte med begge sine gutter. Hun kjente ikke at hun var gravid før magen virkelig var begynt å vokse. *Misunnelig*
 
Jeg er også som deg. Jeg har bare litt ømme pupper siste 2 ukene nå. Ellers har jeg bare opplevd at jeg er veldig sulten, men ikke har lyst på mat. Uten at jeg vet om det er et direkte gravid-symptom, men hadde det aldri sånn før - matmoms som jeg er. Det kommer ikke av kvalme. Jeg bare er skrubbsulten på en måte - men alt jeg ser for meg jeg skal spise virker bare "ekkelt" enten det bare er brød med pålegg eller full middag liksom.
 
Føler meg helt vanlig. Ikke øm i bryster og ingen plager. Føler meg rett og slett ikke gravid.
 
Med mine tre eldste gutar hadde eg nesten ingen symptom, no med fjerde og femte mann derimot har da vore heilt annerledes! Men begge deler er normalt :)
 
Her sitter jeg nå 8+0 og føler meg IKKE gravid. Litt ømme pupper (hvis jeg trykker på de), litt trøttere enn vanlig (legger meg litt tidligere)... Og det er det. Har ventet i spenning på kvalmen, trodde den kom forrige uke da jeg var litt uvel et par dager... Så ga det seg.

Har jo lest at dette er like vanlig, men det virker som "alle" her har så innmari mye symptomer? :(

Hilsen ei som egentlig ikke ønsker å være kvalm, men som syntes det hadde vært greit med et eller annet symptom... :p
Jeg er ca like langt som deg, og kjenner like lite, evt enda mindre.. Pittelitt ømme pupper, kaanskje litt trøttere enn vanlig (men mulig det bare er innbilning).. Ellers ingenting! Så håper det er like vanlig som å ha mye symptomer ;)
 
Har sann på og av symptomer..en dag gjør det vondt å ta på bh, neste dag er alt normalt. En dag ligg jeg i fosterstilling på sofaen og vurdere å stikke fingrene i halsen fordi jeg er i så kvalm, en annen dag kjenner jeg ingen ting. Noen ganger har det vært flere dager uten symptomer. Syns det er vanskelig å gå slik, skulle ønske jeg hadde jevne symptomer. Nå kommer det alltid dårlige tanker de dagene symptomene uteblir..
Er som mannen svare når jeg sier jeg er kvalm; det er vi glad for at du er ;)
 
Er 6+6 og er i fin form! :) Kun litt svimmel og litt ømme pupper.
 
Så godt å høre at det er flere symptomfrie her. Er liksom litt betryggende å være en del av en "normalt svangerskap" gjeng! :p

Kom forøvrig fra UL nå og har sett en nydelig liten sak på 13mm med et hjerte som pulserte i vei!

O lykke!! :) :) jeg er stormforelsket allerede!
 
Jeg har passert uke 9 nå og er verre enn noen sinne. Alt har tatt seg opp siste to ukene. Hadde minimalt med symptomer før det
 
Back
Topp