Noen her med cravings/svangerskapsdilla? :)

Appelsiner, må ha det. Og sprite brus har jeg også lyst på. Ellers når det gjelder mat går det i varme rundstykker med nugatti. Til middag vil jeg ha noe med mye smak, i dag spiste vi thai mat og i morgen blir det taco:)) litt mye junk kanskje men må bare spise det jeg har lyst på akkurat nå, siden det er bedre enn ingenting:)
 
Spiser mer eller mindre bare krydderost,blå druer,cherrytomater og blåbær. Drikker vann med masse sitron og mint-tea med masse sitron!
Surt døyver min ekstreme kvalme...o_O
 
Brødskive med pepperskinke (må være løvtynn), agurk og hvitost med et glass Oboy ved siden av = heaven! :p
 
Brødskiver og grønne epler. (Ikke sammen ;P)
 
Japanmiks (nøtter påenmåte) og brødskive m kaviar :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Solo, og sånne rosa kuler som smaker litt surt :p må få unna kvalmen først for å få cravings tror jeg :p
 
Æ har ingenting som æ bærre må ha...Kanskje d e for tidlig for mæ å at d kjæm seinar i svangerskapet :)
 
Her er det kiwi og appelsiner.....drømmer daglig om norske jordbær med strøsukker på, men det må vente til sommeren :confused:

ellers var det mye sjokomelk en periode, men det er heldigvis over. Nå er det mer surmelk/ kulturmelk...mmmm....
 
Appelsin og knekkebrød med hvitost :) er vell det jeg spiser mest av nå for tiden :)
 
Ingen cravings, men får plutselig lyst på noe - og da vil jeg selvsagt helst ha det ;)
 
Ja, epler :) Men når kvalmen forsvinner så kommer jeg til få dilla på mye :p
 
Spiser banan hver dag, men det er vel mest fordi det er enkelt å raskt når man plutselig blir sulten og kvalm! :p Og har hatt dilla på appelsinjuice og melk. Melk er kiipt å ha dilla på siden man får litt ekstra kviser av melkeprodukter...som om man ikke får nok kviser av å være gravid liksom :rolleyes:
Ellers må det helst være noe som er friskt og kaldt ;)
 
Sjokomelk..!
Hadde det med nr 2 også, men da hadde jeg i tillegg dilla på lukten av våt sand..haha, mannen min trodde jeg hadde gått fra vettet..
 
Jeg har ingen nå, å hadde ingen sist heller. Det eneste som kan nevnes er at jeg har aldri vært noe frokostmenneske, men både nå og sist måtte jeg ha frokost de første ukene, og da var det kun superbrød med jordbærsyltetøy (UTEN KLUMPER), og skivet norvegia som gikk ned sammen med iiiiskald melk.
 
Ingen cravings, men får plutselig lyst på noe - og da vil jeg selvsagt helst ha det ;)
Sånn har jeg det også... Her en dag fikk jeg sååååååå lyst på mat fra wagamama. Det er en kjederestaurant i England... Jeg visste rett og slett ikke hvor jeg skulle gjøre av meg... Neste så jeg bestilte fly til London :p
 
Back
Topp