Noen her med cravings/svangerskapsdilla? :)

nr. 3 på vei♡

Blir kjent med forumet
..og hvilke?? :) kunne vært gøy å høre!
Jeg har selv sittet her i flere dager nå og hatt SÅÅ lyst på Big Bite! Men her må man da kjøre i ca. 3 timer for å få tak i det! Så ingen Big Bite på meg :/
Skal snart ut å reise. Da SKAL jeg ha meg Big Bite :p
Ellers tror jeg at jeg har fått litt craving på maiones :s (maiones på mye av pålegget på brødskiva :p bare likt det på servelat før) og så blir jeg svært glad om mannen kjøper iste..
Med nr. 1 fikk jeg cravings på iste og snickers is faktisk :/
Med nr. 2 fikk jeg craving på ostesmørbrød. Men kastet nesten opp bare av lukten av paprika, og hårspray :p
 
is:-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sure ting.. Epler og Kiwi ;) Har gitt seg litt nå... Er redd jeg vil ha skjokolade igjen :cool::D
 
Jeg hadde først en periode med banos ( kom såå brått på meg, ikke spist det siden jeg var 6 år sikkert hehe) så kasta jeg opp det så da funka ikke det mer. Så gikk jeg over til prim, men etterhvert ble det for mye kvalme og oppkast av det også! Så nå er jeg på gulost og kaviar på varme rundstykker :p men varer sikkert bare noen dager hehe
 
Sjokomelk ;) (har ikke drukket det på mangfoldige år) Og så har jeg hatt enkelte dager der jeg plutselig bare må ha noe med én gang og mannen må kjøre til en bensinstasjon og kjøpe det. :p Skjedd et par-tre ganger... ;)
 
Vet ikke om jeg kan kalle det dilla, for spiser ikke mye av det.. Men det var her en kveld at knekkebrød med jordbærsyltetøy og brunost var så sinnsykt godt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg... Men har ikke spist det siden..jeg har spist en del av varme rundstykker med nugatti... Men det er jo ikke en spesiell dilla for svangerskapet... Det er jo bare SINNSYKT godt, gravid eller ei :p
 
  • Liker
Reactions: #2
Lolipop og Kiwi :) egentlig generelt sure fruktwe
 
Sist var det solo is :p Nå går jeg å har lyst på sprite hele tiden! Men det tåler jeg ikke :-( så null sprite på meg :-(

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Sprite brus*

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Melk, gjerne oboy..:) Kiwi, banan og go morgen yoghurt..:) forrige graviditet måtte jeg ha appelsiner:)
 
Denne uken har det vært brødskive med gulost og agurk :p
 
Kiwi og blodappelsin :) Bare måå ha !!! Har også fryktelig lyst på vaniljeis med sjokoladebiter, men får vente til lørdag :O
 
Det eneste som går på brødskiven er syltetøy og sjokoladepålegg :( Håper det går over før jeg legger på meg masse!

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
 
Saftis og egentlig det folk snakker om :) Hører jeg noen snakker om ostepop, MÅ jeg ha det. Eller tomater. Eller Ritzkjeks med krydderost. Eller egg og kaviar. Eller... osv =)
 
Cheeseburger fra McDonald's :eek: Spiser jo det ikke så ofte da. Men kunne sikkert spist det hver dag. Aldri vært glad i det før. Ellers er det pærer og kiwi det går i. Må ha mat hver 3.time og er konstant sulten..
Med nr1 var det jordbær med fløte og cola med maaaasse kullsyre.
Med nr2 kunne bare ikke ting bli surt NOK! Haha
 
Back
Topp