Noen her med 3 tette barn?

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Sniker fra oktober. Termin 2 oktober, men født før termin med både første og sistemann. Venter 3 barnet nå og det blir 3 barn på under 4 1/2 år. Flere som har tette barn?:) Koselig å høre deres tanker. Noen dager skjønner jeg ikke hva vi har begitt oss ut på, mens andre dager tenker jeg det blir kjempe fint for barna å være tette i alder:)

Har ikkje 3 tette, men får 2+2 tette, 15 mnd mellom 1 og 2, så 5 år til nr 3, og så blir det 14 mnd mellom 3 og 4 har litt samme tankene som deg, veldig fint med tette, men av og til tenker eg at hva er det me har begitt oss ut på

Vi har 3 barn på rett under 4 år. Jeg er veldig glad vi fikk tette, de er liksom små samtidig og vokser opp sammen på en måte. Eneste jeg merker er at det er nokk ekstra mye fristing, plaging å krangling, som ikke hadde vært så mye viss de ikke var så tette. Nå venter vi nr 4, og det blir 4 år mellom de to minste. Så blir igrunn en etterpåklatt. Vi kunne egentlig tenkt oss nr 4 noe tidligere, men har mått utsatt det av forskjellige årsaker. Men nå gleder jeg meg til å nyte denne babyen "alene", at jeg ikke har en til liten samtidig. Og at de eldre søskene kan hjelpe mer til, og gleder meg til å se hvordan de og er nå når de er så store når vi får en baby.

Jeg har 2 tette og så min eldste. Venter nr 4 nå som ikke er tett i alder med noen. Jeg har født alle mine til termin. De 2 som er tett krangler mye og det blir mye masing og konkurranse, jeg synes ikke det er kun fordeler med tette barn. Skikkelig plagsomt til tider :wtf::smiley-angelic002:smiley-angry016:smiley-angry017:laughing002

Back
Topp