Noen her inne som strikker og i såfall hva? :)

Jeg er nybegynner men har strikket noen luer og nå holder jeg på med et hjerteteppe til dukkene til snuppa.. vil prøv det først for å sse om jeg får til :) Har et håp om å bli så flink at jeg kan strikke til lillebror og til ei venninne :D

Hr nettopp strikka en babyjakke, og holder på med lua :) tar lang tid, for fingrene dovner bort så fort ;)

Holder på med mor signes babyteppe:) første strikkeprosjekt:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Driver med samme teppe :) bruker annet garn da, men håper det går bra. Synes det er så koselig teppe. Strikker du det diagonalt?

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Driver med samme teppe :) bruker annet garn da, men håper det går bra. Synes det er så koselig teppe. Strikker du det diagonalt?

Venter ei lita snuppe 5. august :)
Nei, rett frem! Å angrer litt på det. Tør ikke si hvor lenge jeg har holdt på med det. Håper jeg blir ferdig til fødsel:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Har fått strikket jakke til gutten og jenta + lue til gutten. Halvveis i jentelua :) Så skal jeg lage boots.

Jeg har strikket jakke, lue, sokker og tøfler, en kjole str. 1 år og tre kjoler i små str. en så liten at det nok blir en dukke kjole :P Ellers har dukken til guttene fått bukse og genser innimellom all baby-strikkingen.

De andre svangerskapene har jeg vært så plaget med karpaltunell syndrom at jeg ikke har fått strikket så mye, så nyter at jeg har muligheten denne gangen :)

Denne gang strikker eg på ein forferdelig kjedelig jakke, så det går ikke så fort :/ så håper eg får an ferdig te h*n kommer!!! Egentlig så liker eg å strikka, så får se om eg finne på noe te høsten så e litt kjekkare ;)

Så flinke dokken andre e :)

Jeg har strikket smekker, luer, sokker, votter, jakke, genser, bleiebukse og bukse. Er ikke så dreven, så er enkle oppskrifter :) Har også strikket en bamse, og driver på en slange :))

Mor signes babyteppe i diagonal og myk starts liten lue :) ikke sååå dreven så det tar sin tid.

Jeg er så missunelig på dere som kan strikke. Svigermor og tante er veldig flinke og strikker tepper, kjoler og dåpskole.. Men hadde vært gøy å kunne strikke noe selv :)

Åj så masse fint dere strikker :) Jeg er bare nybegynner så her blir det kun lette ting.. Håper at jeg en gang i fremtiden lærer meg å strikke jakke, bukse osv...

Back
Topp