Noen her inne som strikker og i såfall hva? :)

Jeg er nybegynner men har strikket noen luer og nå holder jeg på med et hjerteteppe til dukkene til snuppa.. vil prøv det først for å sse om jeg får til :) Har et håp om å bli så flink at jeg kan strikke til lillebror og til ei venninne :D

Hr nettopp strikka en babyjakke, og holder på med lua :) tar lang tid, for fingrene dovner bort så fort ;)

Holder på med mor signes babyteppe:) første strikkeprosjekt:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Driver med samme teppe :) bruker annet garn da, men håper det går bra. Synes det er så koselig teppe. Strikker du det diagonalt?

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Driver med samme teppe :) bruker annet garn da, men håper det går bra. Synes det er så koselig teppe. Strikker du det diagonalt?

Venter ei lita snuppe 5. august :)
Nei, rett frem! Å angrer litt på det. Tør ikke si hvor lenge jeg har holdt på med det. Håper jeg blir ferdig til fødsel:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Har fått strikket jakke til gutten og jenta + lue til gutten. Halvveis i jentelua :) Så skal jeg lage boots.

Jeg har strikket jakke, lue, sokker og tøfler, en kjole str. 1 år og tre kjoler i små str. en så liten at det nok blir en dukke kjole :P Ellers har dukken til guttene fått bukse og genser innimellom all baby-strikkingen.

De andre svangerskapene har jeg vært så plaget med karpaltunell syndrom at jeg ikke har fått strikket så mye, så nyter at jeg har muligheten denne gangen :)

Denne gang strikker eg på ein forferdelig kjedelig jakke, så det går ikke så fort :/ så håper eg får an ferdig te h*n kommer!!! Egentlig så liker eg å strikka, så får se om eg finne på noe te høsten så e litt kjekkare ;)

Så flinke dokken andre e :)

Jeg har strikket smekker, luer, sokker, votter, jakke, genser, bleiebukse og bukse. Er ikke så dreven, så er enkle oppskrifter :) Har også strikket en bamse, og driver på en slange :))