noen her inne som har onepice-jumpin?

nei, og ikke skal jeg ha heller.... synes de er driiiiit stygge jeg.. sorry!
ser sååå dass ut i sånne der synes jeg..

Hadde veldig lyst på før for å bruke hjemme, men har sett så mange gå rundt i det og synes rett og slett det ser blod-harry ut!![8D][8|] Ser ut som en stor teletubbie[8D]

Søstra mi på 15 har en rosa sånn, og jeg synes det er laaaangt fra stilig[:D]
Blir alt for mye fjortis for min del, selv om man bare bruker den hjemme. Jeg bruker å si til søstra mi at hun og snuppa har samme klesstil, for vi bruker bare heldresser til henne også[:D]

så forresten ei dame på burger king i dag med sånn dress.
og det er jo greit nok det for så vidt.. men hun var godt over 30, for hun så mye eldre ut enn meg...
hu hadde denne:
http://www.onepiece.no/#collection/5

De ER blodharry ja! Men hadde hatt lyst på en i samma stoff som den verdensberømte, norske curlingbuksa! [:D]

ORIGINAL: Sunshine1983

De ER blodharry ja! Men hadde hatt lyst på en i samma stoff som den verdensberømte, norske curlingbuksa! [:D]

JAAA!![:D]

Uff nei de er da så stygge.. ser skikkelig slaskete ut å ha på seg.. har sett ett par stykk komme slengende med bena draende etter seg.. nei nei nei..

Men vær sin smak... [8D]

sikkert godt å ha på seg, MEN sorry de er skikkelig stygge! og det er det ikke ofte jeg sier om noe som helst! ;/

Jeg kunne godt tenkt meg en sånn! [:D]

Syns ikke det er harry, men kan sikkert se slaskete ut og det at fjortisene bruker det, betyr jo at det er mote. Bedre fjortis enn kjerring syns nå jeg! [;)]

Bor i by og har ikke lagt merke til mange som går i sånne. Syns det ser superdigg ut og angrer på at jeg ikke tok patent på det når jeg fikk ideen til heldress for voksne for sikkert 12 år siden... [8|]

Kunne vært superrik nå! [8D]

Back
Topp