Noen her inne som går på blodfortynnende?

Superspent88

Andre møte med forumet
Fått beskjed om at jeg må gå på Fragmin ut svangerskapet og i 3 måneder etter fødsel, noen andre som har noe erfaring med dette?

Gikk også på klexane hele svangerskapet og 3 mnd etterpå. Blodfortynnende det også. Noe spesielt du lurte på? :)

Nettopp begynt på klexane, er I uke 28 nå og skal ta de til og med 6 uker etter fødsel

Tok Klexane fra ca uke 25 og noen uker etter fødsel.
Jeg har sprøyteskrekk men min gode mann satte dem for meg, gikk veldig fint :)

Ja begynte med fragminsprøyter i uke 16 og 3mnd etter fødsel gikk helt greit blir jo vant til sprøytene hvis du ønsker å stille mer privat er det bare sende privat melding :)

Lurer på hvordan fødselen vil gå når man går på blodfortynnende, og til hvilken grad barnet blir påvirket. Vet jeg fikk litt info om det på sykehuset, men da hadde jeg akkurat fått vite at jeg hadde fått blodpropp (uke 28) så fikk ikke med meg helt hva de sa. Var litt i min egen verden...

Tok Klexane fra ca uke 25 og noen uker etter fødsel.
Jeg har sprøyteskrekk men min gode mann satte dem for meg, gikk veldig fint :)

Uff, de er nok ikke noe særlig om man har sprøyteskrekk nei... Å sette de har gått ganske bra, men bommer litt noen ganger så magen er blitt nok så blå her og der! ☺️

Lurer på hvordan fødselen vil gå når man går på blodfortynnende, og til hvilken grad barnet blir påvirket. Vet jeg fikk litt info om det på sykehuset, men da hadde jeg akkurat fått vite at jeg hadde fått blodpropp (uke 28) så fikk ikke med meg helt hva de sa. Var litt i min egen verden...

Jeg gikk på 40 mg sprøyter.. Tok en sprøyte på morran samme dag som fødselen startet.. Fra jeg tok sprøyta og til fødselen var over, så tok det 9 timer.. Jeg hadde en helt normal blødning under fødselen, ikke mer enn normalt.

Har aldri fått beskjed om at barnet påvirkes av dette..

Back
Topp