Noen her inne som bruker gavicton?

MaritaElida

Flørter med forumet
Noen her inne som bruker gavicton?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp, jeg er avhengig av gaviscon....har halsbrann dag og natt!! Vet ikke hva jeg hadde gjort dersom det ikke fantes noe som gaviscon ;)

Bruker det, men liker Igrunn link tyggisen best... Men det blir jo så sykt dyrt i lengden..

Ja keg kjøpte en pakke med 120 stk, bruker alt fra 1-6 om dagen etter måltid og før eg legger meg. Fungerer bra. Har en i bilen, en pakke på nattbordet, en i lommeboka overalt. Blir desperat uten :)

*sniker fra oktober*
Synes de smaker herk og gru, kan anbefale å prøve de loveheart som du kjøper i godteri hyllen. Det funket for meg + at det ikke smaker pyton heller :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

*sniker fra oktober*
Synes de smaker herk og gru, kan anbefale å prøve de loveheart som du kjøper i godteri hyllen. Det funket for meg + at det ikke smaker pyton heller :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Love heart er godt, men de gangene jeg spiser det og andre søte ting brenner halsen enda verre. Haha, men holder pusten og tar en skje med gaviscton de kveldene jeg trenger det :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har gått leeeenge og bare hatt det vondt og ubehagelig, men krøp til korset da en venninne ga meg gaviscon på kafè. Det føltes som å tygge på en klortablett/bassengtablett, men det funka! Så nå tygger jeg gaviscontabletter for harde livet, og halsbrannen er borte (så lenge jeg ikke glemmer tablettene).

Lurer på om jeg tar for mye gaviscon jeg. Nå har jeg klart å tygge opp 120 tabletter på 3 uker ca... Er jo helt forferdelig. Har konstant plager med sure oppStøt og kan ikke slutte å spise heller. Spiser små måltider med allikevel kan jeg føle at maten stoppet opp i halsen... Er nok fordi magen nå er på det høyeste. Får vel en unge med mye hår da kanskje ?! De sa det i gamle dager :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer på om jeg tar for mye gaviscon jeg. Nå har jeg klart å tygge opp 120 tabletter på 3 uker ca... Er jo helt forferdelig. Har konstant plager med sure oppStøt og kan ikke slutte å spise heller. Spiser små måltider med allikevel kan jeg føle at maten stoppet opp i halsen... Er nok fordi magen nå er på det høyeste. Får vel en unge med mye hår da kanskje ?! De sa det i gamle dager :)

Jeg har den som er flytende, så den er ikke like "fristene" og ta. :p
Men har tatt på kvelden om det har vært nødvendig og det har bare vært de dagene jeg har proppet i meg masse søtt :)

Gode råd jeg har fått og som fungerer på halsbrann er mandler, rå gulerot og melk (hver for seg selvsagt ;-))Da slipper du å spise så mye Gaviscon.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg tar tre tabletter når jeg legger meg, får kun halsbrann på kvelden heldigvis

Ja, bruker flytende her også likte ikke tablettene de sitter fast på tennene mine hehehe, men har hørt at smaken på Galive er bedre og det er akkurat det samme som gavisscon så tenkte skal kjøpe det neste gang.

Tar flytende gaviscon. Smaker grusomt, men funker bedre enn noe annet jeg har prøvd. Melk og Love Hearts er noen av de værste rådene jeg har fått, ettersom jeg får værre halsbrann av det, men tror slike ting er ganske individuelt.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp