Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: MrsPink
Fyrer i ovnen her også! kaldt! Blir spennende å se om det kommer noe snø i morgen, det er vist meldt det her.
Bid: Spennende med venninna di da! [:D]
ORIGINAL: BarnIDesember
Fyrer i ovnen her også! kaldt! Blir spennende å se om det kommer noe snø i morgen, det er vist meldt det her.
Bid: Spennende med venninna di da! [:D]
Ja, jeg venter spent! Hørte sist fra henne i femtiden, så jeg regner med at det har tatt seg opp nå.
ORIGINAL: Imogene
Du KØDDER, er det meldt SNØ?????????
F***, jeg har på sommerdekk! [:o][:o]
haha, har du ikke fått det med deg? [8D]
Hvis det er til noe hjelp, så har vi også fortsatt sommerdekk. Skal skifte i helga.. hehe.
Hvis det er til noe hjelp, så har vi også fortsatt sommerdekk. Skal skifte i helga.. hehe.
[:@][:@]
Pappa sa det er meldt noe mildere.. han følger slavisk med på værmeldinga, så dette var foruroligende...
[:@][:@]
Pappa sa det er meldt noe mildere.. han følger slavisk med på værmeldinga, så dette var foruroligende...
ORIGINAL: Auliana
Jeg sitter på kjøkkenet og snikspiser kaka Elisabeth85 lot stå igjen her...hehe...Snart skal jeg titte litt på tv.
Lurer på når moderatoren for kvelden dukker opp...[8|]