Noen her i kveld?

MrsPink

Forumet er livet
Overskriften sier sitt!!

Hva har egentlig skjedd her i det siste? Typisk at ting skjer når jeg ikke er her så mye.. hehe. Blir nesten ikke nysgjerrig.. haha [8D]

Her er jeg!
Var ute igår og holdt kurs. Kom hjem og var dårlig med oppkast og greier.
[:'(]

Men nå er jeg her!
Gikk visst glipp av en hel del igår skjønner jeg [:)]

Jeg har fri imorgen også, og jobber i helgen.
Imorgen skal jeg redigere bilder og kose meg med det!

Må bare få si at en venninne av meg er på føden nå. Ca 5 cm nå og vannet har gått.
Så nå håper jeg på fint mms bilde imorgen tidlig [:)]

Hei hei

sitter her med pcen og ser bygg og bedrag. og fyrer i ovnen. Gubben reiste offshore igjen idag etter å ha vert hjemme 4 dager.

Har ikkje fått med meg hva som har skjedd...

Fyrer i ovnen her også! kaldt! Blir spennende å se om det kommer noe snø i morgen, det er vist meldt det her.

Bid: Spennende med venninna di da! [:D]

ORIGINAL: MrsPink

Fyrer i ovnen her også! kaldt! Blir spennende å se om det kommer noe snø i morgen, det er vist meldt det her.

Ja, jeg venter spent! Hørte sist fra henne i femtiden, så jeg regner med at det har tatt seg opp nå.

ORIGINAL: BarnIDesember

Ja, jeg venter spent! Hørte sist fra henne i femtiden, så jeg regner med at det har tatt seg opp nå.

Får håpe det for venninnen din sin skyld værtfall! [:D]

Skulle ønske det kom snø her også isteden for all regnet[:'(][:'(]

ORIGINAL: Imogene

Du KØDDER, er det meldt SNØ?????????
F***, jeg har på sommerdekk! [:o][:o]

haha, har du ikke fått det med deg? [8D] 
Hvis det er til noe hjelp, så har vi også fortsatt sommerdekk. Skal skifte i helga.. hehe.

Hvis det er til noe hjelp, så har vi også fortsatt sommerdekk. Skal skifte i helga.. hehe.

[:@][:@]
Pappa sa det er meldt noe mildere.. han følger slavisk med på værmeldinga, så dette var foruroligende...

Pappa sa det er meldt noe mildere.. han følger slavisk med på værmeldinga, så dette var foruroligende...

Tror det var meldt -6. Allerede nå er det godt over på minus siden.
De melder jo så forskjellig så spørs jo hvilken vær melding man følger med på. Men på Sb.no står det at vinteren kommer i morgen.

Men det er jo ikke nedbør... Nei, jeg lever i tro, håp og kjærlighet enn så lenge [X(]

ORIGINAL: Auliana

Jeg sitter på kjøkkenet og snikspiser kaka Elisabeth85 lot stå igjen her...hehe...Snart skal jeg titte litt på tv.

Lurer på når moderatoren for kvelden dukker opp...[8|]

Var en innom i 12-tida idag, faktisk  [:-]

Mildere er -3,1 her oppe nå. Jeg håper på snø, digger snø, har på sommerhjul men kan brukes som helårsdekk er store og grov mønstrede. men får på pigg i morgen:)

Har ikke fått med meg alt jeg heller men en del av det;) men logget av i halv ti tiden da, gått glipp av første del så blir gjerne oppdatert

Jeg tror vel egentlig ikke det kommer noe snø riktig ennå, men er nok ikke lenge til.

Jeg liker snøen om den blir liggende.. men når det snør og regner om hverandre, er det ikke fult så gøy.

Dere Vestfoldberter; tar dere i bruk vinterdressen på ungene nå?
Herregud, -6 er jo dritkaldt - da sender jeg med den i bhg imorgen!

Har ikke tatt den i bruk ennå. Ser ann i morgen, og hvis det er mange minus så sendre jeg med vinterdressen.

ORIGINAL: alruto

Jeg er her,og vi har snø!Ihverfall en cm[:D]Og det er iskaldt,og vi bruker vinterdressene allerede[:)]Mannen kommer ikke hjem fra jobb før neste helg,så vi får ta buss de nærmeste dagene..har sommerdekk[:-]

hehe, så kjedelig da.

Vi bruker soft shell bukse og jakke med ul under får finne frem skogstad to delt og sende med vist det blir kaldt.

ORIGINAL: Auliana

Jeg sitter på kjøkkenet og snikspiser kaka Elisabeth85 lot stå igjen her...hehe...Snart skal jeg titte litt på tv.

Lurer på når moderatoren for kvelden dukker opp...[8|]

De har jo stort sett hatt hele dagskiftet sitt her inne, så kanskje de dropper oss i kveld [;)]

Back
Topp