Noen her i kveld?

MrsPink

Forumet er livet
Hatt en fin helg?
Dere driver med i kveld da?
[:)]

Jeg er her[:D]
Helgen har hvert suuuper, i går var vi på treff og i lekeparken i sentrum.
I dag tok vi en tur til sverige, der fant jeg meg støvletter[:D]
Nå har vi akkurat kommet hjem fra bryllupet til Knerten & Karoline[8D]

Høres ut som en fin helg [:D]

Her er søndagsmiddagen akkurat fortært, og snuppa er i seng og sover søtt. Vi har også vært en tur i Sverige i dag. Fått fyllt opp fryser'n for den neste måneden. Nå har jeg inntatt sofaen, så nå blir det strikking, et glass rødvin og tv[:D]

God aften!
Vi har hatt besøk av tanta til Melia idag - min søster, og Mormor.
Dro til Mor for å spise middag og nå sitter vi og slapper av.

Kan informere om at DripDrop sliter med å komme inn på BV, hvis dere lurer på hvor hun har tatt veien [:D][8D]

Heisann [:)]

Som sagt så funker ikke BV her helt bra, så nå er jeg inne en kort stund, får se hvor lenge det varer [:-]
Alruto jeg prøver å få tak i deg, men ikke så lett ... hehe

Vi har hat en hel super helg! <3

God kveld!
Er bare innom en liten tur før jeg tar kveld.

Har hatt en fin helg. Koste oss hjemme med nachos på fredag, og i går kjørte vi på hytta til mamma og kjæresten og ble der til i dag. Nå har vi akkurat sett film, My sisters keeper. Bra og rørende film! [:)]

Nå skal jeg krype under dyna og lade opp batteriene til en ny arbeidsuke! [:)]

Jeg sitter i kjelleren og banner over et broderi som ikke blir så bra som det skulle:( jaja... sånn kan det gå...

Ellers har jeg og frøet vært land og strand rundt og besøkt folk i dag;) FØrst hos ei venninde, så hos svigers, hjem og sove og så opp til min bestemor:) HEhe... farta litt i dfag:) MEn godt å få det gjort, får litt dårlig samvittighet noen ganger!

Back
Topp