Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er her[:D]
Helgen har hvert suuuper, i går var vi på treff og i lekeparken i sentrum.
I dag tok vi en tur til sverige, der fant jeg meg støvletter[:D]
Nå har vi akkurat kommet hjem fra bryllupet til Knerten & Karoline[8D]
Her er søndagsmiddagen akkurat fortært, og snuppa er i seng og sover søtt. Vi har også vært en tur i Sverige i dag. Fått fyllt opp fryser'n for den neste måneden. Nå har jeg inntatt sofaen, så nå blir det strikking, et glass rødvin og tv[:D]
Som sagt så funker ikke BV her helt bra, så nå er jeg inne en kort stund, får se hvor lenge det varer [:-]
Alruto jeg prøver å få tak i deg, men ikke så lett ... hehe
God kveld!
Er bare innom en liten tur før jeg tar kveld.
Har hatt en fin helg. Koste oss hjemme med nachos på fredag, og i går kjørte vi på hytta til mamma og kjæresten og ble der til i dag. Nå har vi akkurat sett film, My sisters keeper. Bra og rørende film! [:)]
Nå skal jeg krype under dyna og lade opp batteriene til en ny arbeidsuke! [:)]
Jeg sitter i kjelleren og banner over et broderi som ikke blir så bra som det skulle:( jaja... sånn kan det gå...
Ellers har jeg og frøet vært land og strand rundt og besøkt folk i dag;) FØrst hos ei venninde, så hos svigers, hjem og sove og så opp til min bestemor:) HEhe... farta litt i dfag:) MEn godt å få det gjort, får litt dårlig samvittighet noen ganger!