Noen her i kveld da?

lenemor

Forumet er livet
Vel, det ser ikke sånn ut, men det er vel lov å håpe at det dukker opp noen... jeg har nemlig fått lagt ungene, gubben er på julebord, og jeg har huset for meg selv. Fyrer for fullt i peisen, tent levende lys og sitter med pc og tv.... fyring og levende lys ser ut til å bli en nødvendighet, for nå har vi hatt det veldig kaldt en periode, og da må  vi fyre mer og mer for å holde frosten ute av veggene, og da konker det elektriske anlegget - sto her med to unger og en hovedsikring som hadde gått tidligere i kveld... Johanna taklet ganske bra å bli sittende igjen alene i tussmørket, August måtte låses inn på soverommet mitt sammen med meg mens jeg skiftet sikringen i mørket (hovedsikringen befinner seg oppunder taket på soverommet vårt, ikke i sikringsskapet altså... når vanlige sikringer går er det mye enklere, for vi har sånne automatsikringer der)

Planen for kvelden er x-faktor, nytt på nytt og litt senkveld til jeg blir trøtt... dette skal akkompagneres av rundstykke, iskrem, kaffe og litt mer kaffe...

Hva gjør dere i kveld da??

Off.. Ja det begynner å bli kaldt nå.. Brrr.. Er mellom -8 og 10om dagen. Sliter medå holde varmen, måtte sette på en panelovn og de suger jo strøm som fy [X(]. Ellers så bruker vi en oljeovn. [:)]

Trym har nesten akkurat blitt lagt. Jeg har akkurat fått satt meg ned, og det var godt. Sliten om dagen.

Har vært mye stress med ene katta vår i dag, som har fått diabetes. Blodsukkermåling, tvangsmating og må gi henne vann, begge deler på plastsprøyte (råd fra veterinær) [&o][:(] Hun er dårlig stakkars. Men det blir nok sånn til blodsukkeret har stabilisert seg.

Ellers så kommer det en kompis av oss snart, skal se film her hos oss. Men hva vi skal se, vet jeg ikke enda [8D]. Fram med Sørlands Chipsen snart! [:D] Og et Gullbrød. [8D]

Ha en koselig kveld [:)]

Her er og mannen på julebord, så jeg er hjemme alene med barna.
I kveld kommer min søster på besøk, så nå sitter jeg bare her og venter.
I helgen skal vi besøke morfar som ble innlagt på sykehus i dag.

Håper ikke det er noe alvorlig med morfaren din da *gullungene*!

Skjønner at det blir stress med katta *Flatula*, håper blodsukkeret snart blir stabilt, og at det holder seg slik (jeg aner ike hvordan det er å ha en katt med diabetes jeg...). Har to katter selv, og selv om jeg er rimelig lei dem til tider merker jeg hvor glad jeg er i dem om jeg tror det har skjedd dem noe

Her er det fremdeles stille.. jeg har spist alt for mye iskrem, drukket alt for mye kaffe, og smakt litt baileys.. holdt på å glemme å fyre her, så da har det nok ikke vært så kaldt her i kveld som det var i går, da satt vi under hvert vårt pledd og hutret.

Så vidt innom. Har vært på korøvelse+orkesterprøve. Juleoratoriet søndag. Så blir en slitsom men artig helg!

Jeg er her nå. Gubben har overtatt fjernkontrollen, å ser på gamle actionfilmer... syns ikke det er så gøy så jeg dumpa ned her heller...

Imorgen er det julegran tenning i bygda her, med nisse og godteposer og korps som spiller opp når vi skal gå rundt juletreet. Det blir koslig da[:)]..

Jeg ser på xfaktor og skal se Senkveld etterpå om jeg ikke er for trøtt[;)] Stille og rolig i kveld. Mina er hos pappaen sin i helga.

ORIGINAL: lenemor

Håper ikke det er noe alvorlig med morfaren din da *gullungene*!

X fingrene jeg også. Han får 2 poser med blod nå, for han har mistet så mye. I tillegg er det noe med hjertet hans [:(]

Uff, jeg skal krysse fingrene for han jeg også, *Gullungene*!

Juleoratoriet er fin Olive, break a leg på søndag da!
Julegrantenning ja - jeg lurer på om det er det her på søndag jeg, men jeg finner ikke noe info om det.. kanskje det er senere? Det er familiedag på museumstunet her på søndag, med minimarknad, kafe og aktiviteter for barna, så det har vi tenkt oss på. Venninnnen min døper sønnen sin på søndag, så jeg kan godt tenke meg å ta en tur i kirka også jeg. Tenk, på søndag er det første søndag i advent allerede - jeg har fått strøket julegardiner til kjøkkenet i dag, og lilla duk til spisestua - så skal det være greit å få ordnet det i morgen kveld. Gleder meg til vi skal begynne å åpne julekalendere også jeg!

God bedring til morfaren din, gullungene! Håper han kommer seg fort!

Back
Topp