lenemor
Forumet er livet
Vel, det ser ikke sånn ut, men det er vel lov å håpe at det dukker opp noen... jeg har nemlig fått lagt ungene, gubben er på julebord, og jeg har huset for meg selv. Fyrer for fullt i peisen, tent levende lys og sitter med pc og tv.... fyring og levende lys ser ut til å bli en nødvendighet, for nå har vi hatt det veldig kaldt en periode, og da må vi fyre mer og mer for å holde frosten ute av veggene, og da konker det elektriske anlegget - sto her med to unger og en hovedsikring som hadde gått tidligere i kveld... Johanna taklet ganske bra å bli sittende igjen alene i tussmørket, August måtte låses inn på soverommet mitt sammen med meg mens jeg skiftet sikringen i mørket (hovedsikringen befinner seg oppunder taket på soverommet vårt, ikke i sikringsskapet altså... når vanlige sikringer går er det mye enklere, for vi har sånne automatsikringer der)
Planen for kvelden er x-faktor, nytt på nytt og litt senkveld til jeg blir trøtt... dette skal akkompagneres av rundstykke, iskrem, kaffe og litt mer kaffe...
Hva gjør dere i kveld da??
Planen for kvelden er x-faktor, nytt på nytt og litt senkveld til jeg blir trøtt... dette skal akkompagneres av rundstykke, iskrem, kaffe og litt mer kaffe...
Hva gjør dere i kveld da??