Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Birkeland ja, der har jeg gått på folkehøgskole Koselig sted detSå gøy, ikke så langt fra meg da. Bor inntil videre hos mamma på Birkeland til vi får kjøpt hus etter vært
Når har du termin? Din første?
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Ja er veldig fint herBirkeland ja, der har jeg gått på folkehøgskole Koselig sted det
Jeg flytter tilbake litt utenfor for Kr.sand, i fra Rogaland. Hadde vært kjempe koselig å bli kjent med noen herfra og evt møtes hvis dere er med på det
Jeg har samboer, datter på 9mnd og ei bonus datter På 5år
Jeg flytter tilbake litt utenfor for Kr.sand, i fra Rogaland. Hadde vært kjempe koselig å bli kjent med noen herfra og evt møtes hvis dere er med på det
Jeg har samboer, datter på 9mnd og ei bonus datter På 5år
Hei!
Så koselig, jeg bor også på Birkeland! Flyttet hit for to år siden. Jeg har termin 24.desember og har en gutt på 3 år
Huff, vet hvordan den følelsen er! Bodde langt inne på landet, uten for stavanger på en liten plass.. Ikke lett å bli kjent med folk der..Kjenner ingen i Grimstad, flytta dit i februar i år. Syns det er skikkelig kjipt og jeg føler meg så ensom. Særlig nå så hadde vært fint å bli kjent med noen andre rundt kr.sand/Grimstad/Arendal område
Desember 2014
Bruker App