Noen her fra Sørlandet? :)

Lykke<3

Forelsket i forumet
Jeg flytter tilbake :D litt utenfor for Kr.sand, i fra Rogaland. Hadde vært kjempe koselig å bli kjent med noen herfra og evt møtes hvis dere er med på det:)

Jeg har samboer, datter på 9mnd og ei bonus datter På 5år :)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Noen som er i fra Sørlandet * :p ble litt feil i overskriften.. Hehe

Bor i Grimstad jeg :) så er Sørlandet her. Hihi :D

Desember 2014

Bruker App

Så gøy, ikke så langt fra meg da. Bor inntil videre hos mamma på Birkeland til vi får kjøpt hus etter vært :)

Når har du termin? Din første? :)

Nei det er ikke så langt :)
Har termin 17 desember og ja er første barnet :)

Der da??

Desember 2014

Bruker App

Så spennende da! Masse og glede deg til ^^

Har 5des :)

Ja det er jo veldig spennende :) var på ultralyd i går og fikk sett den lille. Det var stor stas.

Har du flere barn??

Desember 2014

Bruker App

Pleier å snike litt her jeg. Hadde desember barn sist og fikk før tiden sist. Og med termin så nærme desember føder jeg vel igjen i desember :)
Jeg bor og i Grimstad :)

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Har ei datter på 9mnd og ei bonus datter på 5år :)

Jeg fødte 3uker før tiden sist og var sikker på at det ikke kom til å skje no før termin :p

Så blir spennende denne gangen! for prøve å tro det denne gangen også, men skal ikke reise noen plass 1mnd før termin! :p hehe

Sist skulle jeg ta toget hjem til sørlandet samme dag vannet gikk. Heldigvis hjemme og på morgenen ;)

Så gøy, ikke så langt fra meg da. Bor inntil videre hos mamma på Birkeland til vi får kjøpt hus etter vært :)

Når har du termin? Din første? :)

Birkeland ja, der har jeg gått på folkehøgskole :-) :-) Koselig sted det :)

Jeg flytter tilbake :D litt utenfor for Kr.sand, i fra Rogaland. Hadde vært kjempe koselig å bli kjent med noen herfra og evt møtes hvis dere er med på det:)

Hei!
Så koselig, jeg bor også på Birkeland! Flyttet hit for to år siden. Jeg har termin 24.desember og har en gutt på 3 år

Jeg er 37 år :) Trives godt på Birkeland, men koselig å bli kjent med nye mennesker siden jeg ikke kjenner så mange her fra før!

Kjenner ingen i Grimstad, flytta dit i februar i år. Syns det er skikkelig kjipt og jeg føler meg så ensom. Særlig nå :( så hadde vært fint å bli kjent med noen andre rundt kr.sand/Grimstad/Arendal område :-)

Desember 2014

Bruker App

Kjenner ingen i Grimstad, flytta dit i februar i år. Syns det er skikkelig kjipt og jeg føler meg så ensom. Særlig nå :( så hadde vært fint å bli kjent med noen andre rundt kr.sand/Grimstad/Arendal område :-)

Desember 2014

Bruker App
Huff, vet hvordan den følelsen er! Bodde langt inne på landet, uten for stavanger på en liten plass.. Ikke lett å bli kjent med folk der..

Alltids koselig å bli kjent med nye :)
Hvor gammel er du og hva driver du med? :)

Back
Topp