Noen her fra Rogaland?

lykkemedto

Forelsket i forumet
Jeg er fra Egersund, "verdens navle" ;)

Så kjekt! Har du "komt ut av skapet", eller er du hemmelig foreløpig? ;)

Er hemmelig foreløpig. Er 10 uker på torsdag, men har flere spontanaborter bak meg så jeg holder lav status foreløpig :) Enn du da?

Liker ikke for mye detaljer på nettet, men kan si at jeg er fra Ryfylke :-)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Er hemmelig foreløpig. Er 10 uker på torsdag, men har flere spontanaborter bak meg så jeg holder lav status foreløpig :) Enn du da?

Jeg gjorde det public da jeg var 10 uker på vei... Hadde ingen valg. Sykemeldt fra jobben i 5 uker, oppkast, kunne ikke bli med på julebordet osv... Vanskelig å lyve for arb.plassen :) (spesielt siden jeg jobber med 11 jenter :P )

Nå er jeg 12 uker på fredag, JIPPI! :D

Jeg gjorde det public da jeg var 10 uker på vei... Hadde ingen valg. Sykemeldt fra jobben i 5 uker, oppkast, kunne ikke bli med på julebordet osv... Vanskelig å lyve for arb.plassen :) (spesielt siden jeg jobber med 11 jenter :p )

Nå er jeg 12 uker på fredag, JIPPI! :D

Åja, såpass! Hørtes ikke noe bra ud... Er du bedre i formen nå? Gratulerer med 12 uker på fredag! Herlig milepæl :D

Papilon85, da er vi vel fra ca sammeplass, eg er oppvokst på gard i hgsd;)

Ikke værst:) jeg er ett år yngre enn deg ser jeg, så kanskje vi vet hvem hverandre er:)

Ikke værst:) jeg er ett år yngre enn deg ser jeg, så kanskje vi vet hvem hverandre er:)

Snakker du til meg nå? :) :)
Åja, såpass! Hørtes ikke noe bra ud... Er du bedre i formen nå? Gratulerer med 12 uker på fredag! Herlig milepæl :D

Ikke noe bedre nei... Har fått noen tabletter mot kvalmen fra legen, men syns ikke de hjelper... 12 uker i dag, er det ikke nå det skal gå over for de fleste?? :D

Back
Topp