Noen her fra Bærum?

Rummy-o

Glad i forumet
Har du isåfall en bra barnehage å anbefale?

Ungen min har plass i en barnehage nå, men jeg er virkelig ikke fornøyd med personalet o.s.v, og det virker ikke som ungen min trives der heller, så vil gjerne bytte.

Det kommer jo an på området du bor i også da. Er det privat bhg du har barnet i nå`?

Min sønn gikk på Plathejordet barnehage,som har vunnet pris fra kommunen 5 år på rad med de mest fornøyde foreldrene. Og det kan jeg godt forstå! Fantastisk barnehage,flott personale, liten/ingen gjennomtrekk på personalsiden.Knallgod oppfølging på barna.(På avd. som min gikk hadde den ene jobbet der i 26 år og en annen i 28 år!) Ellers går barna til venninnen min på Glassverket,og de er kjempefornøyd med den barnehagen. Oddenskogen bhg vet jeg ikke så mye om,men de foreldrene jeg kjente som hadde barn der var jo fornøyde. 
Men det kommer jo litt ann på hvor du bor,Bærum er jo en ganske stor kommune, og vi bodde på Blommenholm.

Lille_frosk skrev:
Det kommer jo an på området du bor i også da. Er det privat bhg du har barnet i nå`?

Ja, den er privat.

Akkurat nå bor vi Haslum/Kolsås/Rykkin-området. Men er på utkikk etter et nytt sted å bo, og er derfor ganske åpen med tanke på barnehage.

Takk for svar MICAmor. :)

MammaLykke! skrev:
Kolsås barnehage :) Bare gode erfaringer!

Takk for svar. :)
En bekjent av meg jobber litt der.

Back
Topp