noen har som har tatt sobril sovemedisin?

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Hvor lenge før man legger seg skal man ta det? Fungerte det?
Er livredd for å ta den egentlig. Syns søvnmedisin er superskummelt. Lurer på om jeg har fått det før og, men da ble jeg bare skikkelig rusa

Hvor lenge før man legger seg skal man ta det? Fungerte det?
Er livredd for å ta den egentlig. Syns søvnmedisin er superskummelt. Lurer på om jeg har fått det før og, men da ble jeg bare skikkelig rusa

Halvtime før høres fornuftig ut ja. Men de er mest avslappende, så de er vel i utgangspunktet ikke sovemedisin. Fikk disse en periode da jeg var veldig syk forrige vinter, men med det mål å få muskulaturen til å slappe mer av pga mye smerter. Det er vel bare en av bivirkningene at en blir trøtt av dem.
De er nok trygge å ta i korte perioder, og det er viktig at du får hjelp med søvnen. Det er værre for både deg og babyen om du ikke får nok hvile og søvn. Jeg fikk Zopiclone i sommer for bruk en gang iblant. Den er mer innsovningstablett som går veldig fort ut av kroppen, men tror den hører til i samme gruppa som den du har fått.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ps; hvis du føler deg nesten rusa, kan du jo enten bare ta en halv eller kvart tablett, eller be om noe annet.

Ps; hvis du føler deg nesten rusa, kan du jo enten bare ta en halv eller kvart tablett, eller be om noe annet.

Jeg ble trøtt, men veldig urolig. Har fått to tabletter som jeg skal ta sammen, dette er det eneste de vil gi, så da er det vel ikke noe å gjøre. Skal denge meg selv med stekepanna i kveld, satser på at det hjelper:( :p

Jeg ble trøtt, men veldig urolig. Har fått to tabletter som jeg skal ta sammen, dette er det eneste de vil gi, så da er det vel ikke noe å gjøre. Skal denge meg selv med stekepanna i kveld, satser på at det hjelper:( :p

Huff, ikke greit å slite med nattesøvnen. Og hvis du blir urolig er det kanskje ikke så mye hjelp i det. Nå er ikke jeg ekspert, men trodde sobril generelt skal være beroligende. Men vi reagerer jo ulikt, og kanskje er uroa bare helt i starten? Vet ikke om det kanskje er en bivirkning?
Husker jeg følte meg tung og trett av den, men husker ikke om jeg ble urolig. Håper uansett det hjelper etterhvert :-)

Back
Topp