Noen har motivasjon til overs og kan dele litt? :S

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Sitter her kjempekvalm og slapp og prøver å finne styrke til å skrive pedagogikkoppgave!! Sitter så langt inne! :O Noen som har noen gode tips til meg?

Postafen ❤️ fikk det hos legen etter å ha vært sengeliggende i 3 uker. Den har reddet livet mitt! Kan jo faktisk stå opp om dagene :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Postafen kan du kjøpe på apoteket, men skal helst ha konferert med lege først. Jeg må småspise for å ikke være kvalm og så hjelper det med smågodt av alle ting :(

Postafen kan du kjøpe på apoteket, men skal helst ha konferert med lege først. Jeg må småspise for å ikke være kvalm og så hjelper det med smågodt av alle ting :(
Hvis det ikke blir bedring skal jeg ordne meg det :) tusen takk :)

Smågodt var tingen for meg å når jeg var mest kvalm! Særlig lakris :-)

Smågodt var tingen for meg å når jeg var mest kvalm! Særlig lakris :)
Ja lakris har vært min venn! Når jeg får karret meg på butikken skal jeg definitivt kjøpe det! Har klart 1000 ord på oppgaven så fornøyd med det da.. Håper bare jeg blir ferdig i tide..

Postafen ❤️ fikk det hos legen etter å ha vært sengeliggende i 3 uker. Den har reddet livet mitt! Kan jo faktisk stå opp om dagene :D

Tar også postafen, hvis ikke hadde jeg vært halvdød av kvalme. Tar en til to i døgnet. Hvor mye tar du? Ene dama på ene apoteket så skikkelig stygt på meg, enda jeg har resept på 100 pakning fra legen. I Sverige er de kjappe med å anbefale postafen, mer forsiktig i Norge. Å det er jo bra, men jeg tror ikke jeg hadde klart denne kvalmen å spyinga uten. Måtte ha det sist også, da spydde jeg til jeg fødte :( friskt barn.

Tar også postafen, hvis ikke hadde jeg vært halvdød av kvalme. Tar en til to i døgnet. Hvor mye tar du? Ene dama på ene apoteket så skikkelig stygt på meg, enda jeg har resept på 100 pakning fra legen. I Sverige er de kjappe med å anbefale postafen, mer forsiktig i Norge. Å det er jo bra, men jeg tror ikke jeg hadde klart denne kvalmen å spyinga uten. Måtte ha det sist også, da spydde jeg til jeg fødte :( friskt barn.
Hadde ikke klart meg uten. Trenger å få mat å energi! Tar 2 om morgenen, også 1 til middag å 1 til kveld etter behov :)

Hadde ikke klart meg uten. Trenger å få mat å energi! Tar 2 om morgenen, også 1 til middag å 1 til kveld etter behov :)

Oh, det var mer enn jeg trenger eller tar, går fint med inntill 2 i døgnet, men er fortsatt kvalm da. Bare spyr ikke. Var det på legens anbefalning? Mengden altså? Håper det er i orden at jeg spør :)
Jeg merker jeg blir sløv og trøtt av de.

Oh, det var mer enn jeg trenger eller tar, går fint med inntill 2 i døgnet, men er fortsatt kvalm da. Bare spyr ikke. Var det på legens anbefalning? Mengden altså? Håper det er i orden at jeg spør :)
Jeg merker jeg blir sløv og trøtt av de.
Jada det går bra :) legen sa at jeg kunne ta 2 tabl inntil 3 ganger daglig :-)

Da trenger iallefall ikke jeg bekymre meg for de jeg tar :) så bra. Virker som akupunkturen jeg fikk på torsdag virker, fått tatt igjen masse husarbeid i dag :)
Så bra at det funket så bra :) er så deilig å fungere litt :)

Back
Topp