Noen håndballspillere her??

1112soheil

Blir kjent med forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei! Er det flere som spiller håndball her? Nå starter jo kampene og sesongen for fullt veldig snart, og jeg er litt i beit på hvordan jeg skal gjøre dette, og hvor lenge det er greit å spille aktivt. Jeg har spurt legen på første samtale for et par uker siden, og ho sa at så lenge jeg unngikk de verste duellene så ville det gå greit. En hører jo om landslagsspillere som er godt på vei og som fortsatt spiller kamper, men er det noen som har snakket med legen sin om dette? Vi skal ha treningskamp neste uke, og da vil jeg være 10/11 uker ca. Det er foreløpig ingen på laget som vet jeg er gravid, kun treneren. Hva tenker dere? :happy:
 
Nå spiller ikke jeg lenger. Men mener fra uke 12 bør man unngå kontaktsport. Leste meg opp endel vedr. Trening fordi jeg driver endel med tung styrke og fikk opp den infoen her og der. Er noe med at fra uke 12 så er livmoren over skambeinet og mindre beskyttet. Her er jeg så dårlig at jeg sover som regel, orker ikke tenke på trening
 
Jeg spilte til jeg var 10 uker sist. Er jo vanskelig å unngå tøffe dueller når man spiller…
 
Nå spiller ikke jeg lenger. Men mener fra uke 12 bør man unngå kontaktsport. Leste meg opp endel vedr. Trening fordi jeg driver endel med tung styrke og fikk opp den infoen her og der. Er noe med at fra uke 12 så er livmoren over skambeinet og mindre beskyttet. Her er jeg så dårlig at jeg sover som regel, orker ikke tenke på trening
Takk for innspill! Formen min er heldigvis veldig fin enda, så er kun samvittigheten jeg er usikker på.. :)
 
Back
Topp